رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۲۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به سرتیپ پاسدار حسین اشتری تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

 

سلام‌علیکم

هفته نیروی انتظامی یادآور نعمت باارزش امنیت و آرامش پایدار و فرصتی برای تقدیر از زحمات بی‌بدیل و جانفشانی‌های بی‌منت سربازان خدوم ملت بزرگ ایران است.

 

حضور سربازان مومن، متعهد و با ایمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) "یار مهربان و مقتدر" مردم هستند می‌تواند در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موثر واقع شود.

 

بی‌شک مدیریت جنابعالی به عنوان فرماندهی مومن، ولایتمدار، انقلابی و بصیر با اقدامات شجاعانه آحاد همکارانتان سطح مطلوبی از استحکام، پیوستگی و آرامش را برای امت خداجوی ایران اسلامی رقم زده است.

 

شبکه گسترده و مردمی بسیج نیز ظرفیت مناسبی در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی دارد و چون  سنوات گذشته آمادگی خود را برای یاری‌رسانی و همیاری در اجرای ماموریت‌های محوله، اعلام می‌دارد.

 

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تبریک هفته نیروی انتظامی به جنابعالی و همکاران محترم، از خداوند‌ متعال توفیق روز‌افزون تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه امام‌خامنه‌ای‌ عزیز(مدظله‌العالی)  را خواستارم.

 

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات