اساس فعالیت‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است برای پرداخت وام و خودکفایی مددجویان ابتدا باید فرهنگ کار و تلاش در بین آن‌ها نهادینه شود.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۴۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در جلسه هم اندیشی معاون فرهنگی کمیته امداد با پرسنل فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه هر فعلی در کمیته امداد نیازمند پیوست فرهنگی است، گفت: اساس فعالیت‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است و برای پرداخت وام و خودکفایی مددجویان ابتدا باید فرهنگ کار و تلاش در بین آنها نهادینه شود.

وی پیوند فرهنگ و مسائل دینی را پیوندی ناگسستنی دانست و افزود: رویکردهای فرهنگی با محوریت مسائل دینی و قرآنی اثربخش و ارزشمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با تأکید بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در دوبخش مددجویی و پرسنلی گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند توجه و تقویت موارد فرهنگی در بین مددجویان و امدادگران هستیم.

موسی‌نژاد با اشاره به برگزاری برنامه‌های کانون اوقات فراغت در سه ماهه تابستان امسال گفت: یک‌هزارو 850 دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت از برنامه‌های کانون اوقات فراغت با اعتبار بیش از 244 میلیون تومان بهره مند شدند.

وی برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی به منظور آگاه‌سازی مددجویان را از دیگر برنامه‌های حوزه فرهنگی برشمرد و افزود: امسال برنامه‌های آموزشی برای بیش از سه هزار مددجو برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به آمادگی کمیته امداد استان مرکزی برای پذیرش اردوهای دانش آموزی و دانشجویی تصریح کرد: دیدار از بیت تاریخی امام (ره) در شهرستان خمین فرصتی مناسب برای برگزاری اردوهای یک روزه دانش آموزی و دانشجویی برای استان‌های هم جوار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات