خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سپاه ناحیه رامهرمز: فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز به همراه پرسنل رسمی خود، در صبحگاه مشترک منطقه انتظامی شهرستان حضور یافت.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۵۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

در این مراسم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار گردید، نیروهای پایور ناحیه مقاومت بسیج ، گردان امام حسین (ع) و جمعی از شورای تأمین شهرستان ضمن عرض تبریک این هفته به نیروهای زحمتکش و فعال نیروی انتظامی، در صبجگاه مشترک آنها شرکت نمودند.

در این جلسه جناب سرهنگ ظاهری فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان ضمن عرض خیر مقدم حضور یکایک حاضرین و مهمانان مدعو، به بیان عملکرد خود و همکارنش در سال گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: که پلیس نیروی انتظامی شهرستان در مقایسه با سال جاری توانسته است درصد ارتکاب جرم از جمله( قاچاق اسلحه، دزدی، درگیری و ... ) نسبت به سال و سالهای گذشته کاهش چشمگیری دهد که این کارها می تواند در بهبود امنیت شهرستان قابل توجه باشد. سرهنگ ظاهری البته گفتند: ما به این مقدار کاهش هم راضی نیستیم و باید بتوانیم با تلاش های شبانه روزی خود نعمت بزرگ امنیت را به طور کامل برای شهر به ارمغان بیاوریم.

پس از آن حجت الاسلام فتلاوی امام جمعه محترم و موقت شهرستان نیز در جملاتی از عملکرد و تلاشهای بی شمار این نیروی مقتدر و پرتلاش تقدیر و تشکر کرد و گفت: اگر نباشد حضور شبانه روزی نیروی انتظامی در شهرستان و کشور، اوضاع ناامنی بسیار بی ریخت خواهد شد و زندگی مردم نیز دگرگون می شود، ایشان در ادامه پلیس را از جمله نیروهای زحمتکش این نقلاب خواندند و گفت: ما امنیت کسب و کار، خواب ، آسایش و زندگی خود را مدیون شجاعت ها و شب نخوابی های این نیروهای زحمتکش هستیم و باید با همکاری در نظم و انظباط خود بتوانیم به آنها کمک کنیم.

در پایان از خانواده های معظم و معزز شهدا و جانبازان نیروی انتظامی ، نیروهای نمونه پایور و سرباز و دیگر ارکان منطقه انتظامی شهرستان رامهرمز با تقدیم لوح سپاس و هدایا، تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ دوم پاسدار فاضل عارف فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز، با اهدای لوح سپاس از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی شهرستان در جهت ایجاد امنیت برای شهرستان، تقدیر و تشکر بعمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها