مسئول سازمان بسیج کارمندان در گفتگو با «بسیج» اعلام کرد
فصیح رامندی گفت: بسیج کارمندان طی 45 روز با مشارکت دستگاه های اجرایی 1179 میز خدمت را با حضور بیش از 5هزار مدیر اجرایی برپا کرد که این کار عموما در حاشیه شهرها و مناطق محروم صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۶۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

ناصر فصیح رامندی مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص نقش آفرینی بسیج کارمندان در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، گفت: سازمان بسیج کارمندان موضوع برپایی میزهای خدمت در حاشیه شهرها و مناطق محروم را در دنبال می کرد.

وی ادامه داد: بسیج کارمندان طی 45 روز با مشارکت دستگاه های اجرایی 1179 میز خدمت را با حضور بیش از 5هزار مدیر اجرایی برپا کرد که این کار عموما در حاشیه شهرها و مناطق محروم صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج کارمندان با بیان اینکه بیش از 75 هزار نفر با مراجعه به میز خدمت مشکلاتشان را مطرح کردند، افزود: فلسفه میز خدمت این است که با حذف بروکراسی های اداری اضافی و زمان بر، رسیدگی و رفع مشکلات مردم را تسریع کند و بر همین اساس مشکلات بسیاری از مراجعه کنندگان به این میزهای خدمت مستقیما توسط مدیران اجرایی مرتفع گردید.

فصیح رامندی اذعان کرد: مردم از این اقدام بسیج بسیار خرسند و راضی بودند و دیدند که بسیج برای خدمت به مردم دستگاه های اجرایی دولت را با خود همراه ساخته است، از طرفی مدیران دستگاه های اجرایی وقتی در بین مردم حضور می یابند و با مشکلاتشان از نزدیک روبرو می شوند تحولی در ادامه فعالیت های خود ایجاد می کنند و از این منظر برگزاری چنین میزهای خدمتی در قالب اردوهای جهادی بسیج کارمندان اقدام اثرگذاری است.

ارسال نظرات