فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود وحدت و انسجام ملی را عامل عبور از مشکلات دانست و گفت: هر جا تفکر انقلابی بسیج باشد رشد و شکوفایی هست که نمونه آن انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌ها در صنایع مختلف دفاعی و صنایع نو می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۸۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
عبور از مشکلات با وحدت و انسجام ملی/تفکر بسیجی عامل رشد شکوفاییبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ جواد عبیری در جمع بسیجیان پایگاه بسیج حوزه کربلا، روستای حسین آباد بخش بسطام شاهرود در سخنانی با بیان اینکه روحیه بسیجی روحیه‌ای است که در هر قشری بوجود بیاید فعالیت نشاط و حیات را چند برابر می‌کند افزود: هر جا تفکر انقلابی بسیج باشد رشد و شکوفایی هست که نمونه آن انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌ها در صنایع مختلف دفاعی و صنایع نو است.
وی با بیان اینکه اگر در تمام عرصه‌های کشور تفکر بسیجی انقلابی باشد مانند دفاع مقدس نتیجه مثبت خواهد داشت گفت: ما امروز ابرقدرت هستیم، چون حرف برای گفتن در معادلات بین المللی داریم و تاثیرگذار در منطقه و جهان هستیم که به برکت خون شهدا و نفس امام راحل و رهنمود‌های مقام معظم رهبری است.
فرمانده سپاه شاهرود وحدت و انسجام ملی را سبب عبور از مشکلات دانست و افزود: ثمره خون شهدا سبب اتحاد و انسجام ملی می‌شود.
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نتایج آن افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی جزیزه ثبات استکبار به هم خورد و استقلال کشور بوجود آمد و پرچم اسلام برافراشته و پروژه جدیدی در راستای مقابله با زیاده خواهی استکبار و ظلم و ستم آن‌ها بوجود آمد.
عبیری هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی با دست خالی در برابر استکبار را الگویی منحصر به فرد در جهان ناامید و با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: در چهل سالگی انقلاب باید کار‌های مهمی انجام دهیم و با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی به جامعه اقتدار و عزت خود را به رخ جهان خواران و استکبارگران بکشیم.
وی با اشاره به پیشنهاد چهل نانوایی چهل تنور نان رایگان در روستا‌ها به مناسبت چهل سالگی انقلاب موضوعات محرومیت زدایی با همکاری نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف در شهرستان ادامه داد: تربیت جوانان و نوجوانان تراز انقلاب اسلامی در پایگاه‌های بسیج برای حفظ و امتداد این انقلاب لازم و ضروری است که با حضور پیشکسوتان و انتقال تجربیات میسر می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها