روایتی از شهید تختی‌نژاد، دومین شهید مدافع‌حرم هرمزگان
رئیس مجمع فیلم‌سازان انقلاب اسلامی استان هرمزگان گفت: مستند «خلیل» فردا شب ساعت 19 در فرهنگسرای شهید آوینی بندرعباس اکران می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۰۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،به نقل از خبرگزاری فارس ، داوود میرنژاد امروز در جمع خبرنگاران افزود: از زمان شهادت شهید خلیل تختی‌نژاد به مدت دوماه طول کشید تا مستند «خلیل»  ساخته شود و این مستند یکی از رویش‌های انقلاب و کار تمیز و فرهنگی در لبیک به آتش به اختیار مورد تاکید مقام معظم رهبری است که ساخته شده است.

وی اظهار داشت: برای ساخت این مستند، مهراب بهرامی تهیه کننده و کارگردان «خلیل» در سفرهای درون و برون استانی و برون مرزی توانست مستند 75 دقیقه‌ای«خلیل» را آماده اکران نماید.

وی خاطرنشان کرد: شهید تختی‌نژاد مصداق تربیت انقلابی به معنای واقعی است که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله آیت‌ا... غفاری و مسجد حضرت حمزه(ع) محله نخل‌پیرمرد بندرعباس فعالیت داشته است و با نگاه انقلابی رشد کرده و وارد سپاه می‌شود و جهت دفاع از حریم مقدس اهل بیت(س) به فیض شهادت نائل می‌شود که بایستی خلیل به جامعه معرفی شود تا رویش‌هایی داشته باشیم.

 رئیس مجمع فیلم‌سازان انقلاب اسلامی استان هرمزگان از اکران دو مستند دیگر از جمله «دریابست» به کارگردانی «محمود شهبازی» با رویکردی اجتماعی بزودی خبرداد.

وی تاکید کرد: این مجمع مردمی است و تلاش می‌کنند به مشکلات اجتماعی جامعه نیز بپردازد و مستنداتی در همین بخش تولید و آماده اکران است و مستنداتی دیگر نیز بصورت آتش به اختیار تولید می‌شودو این مجمع صدای مظلومان را فریاد می‌زند وبه تصویر می‌کشد.

تهیه‌کننده و کارگردان مستند«خلیل» نیز با بیان اینکه مستند «خلیل»، پرتره‌ روایی از شخصیت جوان ساده دهه 70 نسل سوم انقلاب است که در شهر بندرعباس زندگی می‌کرده است؛ اظهار داشت: گفت وگو با اعضای خانواده، هم دانشگاهیانش در دانشگاه امام حسین(ع) و همرزمانش در سوریه را در این مستند به نمایش گذاشته‌ایم.

مهراب بهرامی با اشاره به شروع ساخت مستند «خلیل»  از زمان انتشار خبر شهادت خلیل تختی‌نژاد و آماده شدن این مستند تا25 مرداد و ارسال به واحد ارزیابی صداوسیما؛ افزود: آمادگی دارم که مستند خلیل 2 را نیز بزودی آماده اکران نمایم.

"سیدمصطفی مهرآذین" مدیرتولید این مستند نیز با بیان اینکه در هفتم مهرماه 130مستند از جمله مستند «خلیل» در تهران رونمایی شد؛ اظهار داشت: علاوه بر اکران این مستند در بندرعباس، با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در شهرهای دیگر استان نیز اکران می‌شود.

حبیب‌ ا... میرزایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس نیز با قدردانی از این حرکت خودجوش که در لبیک به ندای آتش به اختیار رهبرمعظم انقلاب صورت گرفته است؛ از آمادگی این نهاد برای حمایت از تولید چنین مستنداتی در استان خبرداد.

ارسال نظرات