در شهرستان چابهار انجام شد:

اختتامیه طرح هجرت ۳/ تجلیل از جهادگران دانش آموز بسیجی

مراسم اختتامیه طرح هجرت۳ در عرصه های مرمت و زیباسازی مدارس که با همکاری بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان چابهار برگزار شده بود با تجلیل و قدر دانی از دانش آموزان بسیجی جهادگر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۱۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی،جانشین سپاه شهرستان چابهار، در مراسم اختتامیه طرح هجرت ۳ که به منظور تجلیل و قدردانی از دانش آموزان بسیجی و جهادگر شرکت کننده در این طرح برگزار شد گفت: دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند که با شرکت در این طرح با روحیه ی جهادی و انجام کار گروهی آشنا شدند.
 
وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد حس مسئولیت پذیری دانش آموزان در انجام کارهای گروهی و تقویت روحیه نشاط و خود باوری در آنها برشمرد و افزود: دانش آموزان به عنوان مهمترین رکن اجرای این طرح بودند که این فعالیت کار بسیار خوب و تاثیر گذاری در جامعه می‌باشد.
 
سرهنگ پاسدار ملایی ادامه داد: در طرح هجرت ۳ امسال در شهرستان چابهار ۱۵ مدرسه مرمت و بازسازی شد و تعداد بالغ بر ۳۸۰ دانش آموز در تابستان در طرح اوقات فراغت  در این  طرح سازندگی فعالیت  داشته اند.

جانشین سپاه شهرستان چابهار بیان کرد: توفیق الهی باعث شد تا دانش آموزان  در قالب سپری کردن اوقات فراغت خود در این طرح شرکت کنند و این حرکت عظیم انقلابی باید در بین دانش آموزان و مسئولین قدردانی شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:روحیه جهادی و انقلابی در دفاع مقدس و بعد از آن در هر عرصه‌ای  باعث موفقیت ما در برابر دشمنان اسلام و بدخواهان انقلاب شده است .
 
گفتنی است، در پایان از دانش آموزان جهادگر حاضر در طرح هجرت ۳  و تعدادی ار فرهنگیان و مدیر آموزشگاه تقدیر و تشکر شد.
ارسال نظرات