با همت بسیج ورزشکاران سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

۲۰۰ سبد آموزشی در میرجاوه توزیع شد

با همت بسیج ورزشکاران سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تعداد ۲۰۰ بسته سبد آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شهرستان مرزی میرجاوه توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۳۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار خلبان شهید حاج احمد مایلی شهیدی که شاید دستش از دنیا کوتاست، اما باز هم مهرش شامل حال کودکان محروم سرزمینش می‌شود.
 
به همت خانواده و دوستان سردار شهید احمد مایلی و معاونت محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاره قدس نیروی زمینی سپاه توسط سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان استان تعداد ۲۰۰ سبد آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم روستای صفر مرزی لولکدان از توابع بخش ریگ ملک شهرستان مرزی میرجاوه توزیع شد. 

سرهنگ پاسدار بستانی، مدیر سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: این بسته‌ها با هدف محرومیت زدایی ایجاد انگیزه و پیشرفت تحصیلی بین دانش آموزان توزیع شده که با توجه به وجود استعداد‌های ناب در این مناطق حائز اهمیت خواهد بود .

وی افزود:این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد رنگی، مداد، پاک کن و تراش و مبلغ هزینه شده برای هر یک از این بسته‌ها ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد.
 
 سرهنگ بستانی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و به جهت کسب خیر و برکت، اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی را دنبال می‌ کند و خواستار این هستیم تا بستری فراهم شود تا دیگر هیچ دانش آموزی به خاطر نبود فضای آموزشی مجبور به ترک تحصیل نشود. 

الهامی معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه هم در حاشیه این مراسم گفت: در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار دانش آموز در ۱۸۰ آموزشگاه در شهرستان مرزی میرجاوه در حال تحصیل هستند و بزرگترین چالش آموزش و پرورش در این شهرستان کمبود فضای آموزشی است .

وی افزود: در حال حاضر قطعه زمینی به مساحت ۲ هزار متر به صورت وقف از مردم منطقه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته که طبق برآورد‌های انجام شده برای ساخت یک مدرسه ۸ کلاسه مبلغ ۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و مساعدت و یاری مسئولین خیرین و مردم را می‌طلبد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار