بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از مواضع انقلابی رئیس هیأت مؤسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون اصلاحات اداری، نوسازی علمی، فرهنگی و ... در دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۷۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از مواضع انقلابی رئیس محترم هیأت مؤسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون اصلاحات اداری، نوسازی علمی، فرهنگی و ... در دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مقدرات این مملکت دست این دانشگاهی هاست، از دانشگاه است که باید سرنوشت یک ملت تعیین شود، اگر دانشگاه را ما سست بگیریم و از دست برود، همه چیزمان از دستمان رفته است. (امام خمینی ره)

دانشگاه آزاد اسلامی مولود مبارک انقلاب اسلامی است که سهم عظیمی در رشد علمی کشور از بدو تأسیس تاکنون داشته است. این مجموعه علمی که از سرمایه های متخصص، متعهد و انقلابی فراوانی در بین اساتید، کارکنان و دانشجویان برخوردار است تا جایی پیش رفته که نام پرآوازه ایران اسلامی مقتدر را در جهان به عنوان صاحب بزرگترین دانشگاه به اهتزاز درآورده است و امروزه الحمدلله به برکت حضور مسئولین انقلابی در مسیر انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
ازآنجاکه مسئولان دانشگاه بویژه رئیس محترم هیأت مؤسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی از زمان حضور خود در این مجموعه علمی برخورد قاطع و بدون ملاحظه با نیروهای فاقد صلاحیت را که با بهره‌گیری از رانت‌ های حزبی و .. در این دانشگاه جا خوش کرده بودند، شروع و این حرکت انقلابی کماکان با جدیت ادامه دارد؛ مع الأسف نارضایتی طیفی مسئله دار را به دنبال داشته است که در روزهای اخیر حملات رسانه ای خود را به بهانه های مختلف علیه ایشان تدارک دیده بودند تا بلکه بتوانند مانع از اقدامات انقلابی ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی گردند.
ما اساتید بسیجی ضمن هشدار به همه کسانی که بدنبال تضعیف ارزشهای دینی و انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی هستند حمایت قاطع خود را از مواضع انقلابی دکتر ولایتی رئیس هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد تحولات اداری، علمی و... در دانشگاه آزاد اسلامی که یقیناً برکات و ثمرات بی شماری ازجمله تربیت دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی، جذب اساتید جوان، مؤمن و انقلابی، حمایت از فعالیتهای فرهنگی نیروهای مؤمن و انقلابی و ... را خواهد داشت، اعلام می داریم و برای حلّ مسائل و مشکلاتی که در تحول انقلابی پیش روی مسئولان متدین، بصیر و انقلابی دانشگاه قرار دارد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و انشاء الله با تمام توان جهت تحقق نوسازی علمی و اصلاحات اداری در دانشگاه آزاد اسلامی ایستاده ایم.

اللهم عجل لولیک الفرج
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظرات