خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین اذعان کرد:
سرهنگ محمدی گفت: با توجه به حضور ارگانهای دیگر و همکاری و‌تعامل بسبار خوب ما با ابن ارگانها، نیروی انتظامی به عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور است و به این امر افتخار می کنیم که حافظ امنیت جامعه هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۸۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ ایرج محمدی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین در مراسم نمادین استانی قرائت پیام مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس بیان کرد: جنگ ما یک نمونه خاص بود و در هیچ کجای دنیا این رشادتها ثبت نشده است.
وی گفت: در هیچ کجای دنیا رشادتهای یک نوجوان دانش آموز که از پشت میز تحصیل به میدان رزم می رود ثبت نشده است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار کرد:هفته نیروی انتظامی به مناسبت یادآوری این رشادتها بوده و اگر این رشادتها یادآوری نشوند یا فراموش می شوند یا رو به تحریف می روند.
سرهنگ محمدی با اشاره به ویژگی های نیروی انتظامی عنوان کرد: اولین ویژگی، نیروهای وقت انتظامی (ژاندارمری) اولین نیرویی بودند که با ارتش بعث عراق مقابله کردند و نیز اولین ارگانی که شهید تقدیم انقلاب کرد نیروی انتطامی بود و دومین ویژگی این است که هنوز در راه حفاظت از وطن راه شهادت بر این ارگان بسته نیست و هر روز شاهد شهادت تعدادی از نیروهای خدوم این ارگان در این انجام ماموریت ها هستیم.
ویزگی های نیروهای انتظامی
وی افزود: نیروی انتظامی سازمانی بسیار گسترده است که در دورترین نقاط کشور نیز خضور فعال داشته و به انجام وظیفه ذاتی خود یعنی ایجاد امنیت می پردازد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی بیش از ۱۵۰ ماموریت تعریف شده دارد و این ماموریتها بسیار سنگین است چرا که در سرما و ‌گرما و همه شرایط حضور صددرصدی دارد. حتی در زمانیکه تعطیلات رسمی است نیروی انتظامی در تمام‌حوزه ها در آماده باش کامل است اما این ماموریتها بسیار تاثیرگذار است.
این مسوول انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور ارگانهای دیگر و همکاری و‌تعامل بسبار خوب ما با ابن ارگانها، نیروی انتظامی به عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور است و به این امر افتخار می کنیم که حافظ امنیت جامعه هستیم.
وی اضافه کرد: امنیت در سراسر دنیا شاخصی دارد و ما نسبت به بسیاری از کشورهای دنیا که در شرایط بسیار خوبی بسر میبرند، از نظر انجام ماموریت ها در حفظ و برقرار امنیت برتر هستیم.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: تولید امنیت یک امر مشارکتی است و در هیچ جای دنیا پلیس به تنهایی نمی تواند برقرارکننده نظم باشد و این امر نیاز به مشارکتهای مردمی و سایر دستگاهها دارد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها