خبرهای داغ:

اسکان کاروان بسیجیان پیاده روی و دوچرخه سوار جوان و نوجوان اربعین حسینی(ع) در موکب سید الشهداء(ع)روستای مالکی هندیجان

تعدادی از جوانان و نوجوانان بسیجی بصورت کاروانی و خودجوش از استان بوشهر با پای پیاده و دوچرخه سواراز ورودی امامزاده عبدالله (ع)هندیجان وارد استان خوزستان شده ودر موکب سید الشهداء (ع)شهید حجت الاسلام والمسلمین شیخ ولی الله درویشی روستای مالکی با پذیرایی وتوزیع غذای گرم مورد استقبال قرار گرفتند و همچنین کاروان پیاده روی اربعین حسینی (ع) از جوانان بسیجی وهیاتی هندیجان به سمت کربلا حرکت نمودند.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۹۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،امسال شور و اشتیاق خاصی در مسیر حرکت کاروان های اربعین حسینی (ع)با برپایی موکب ها از منطقه ورودی امامزاده عبدالله (ع)، رگ سفید و بوطاهری تا ورودی هندیجان و همچنین در مسیر کریم آباد و فیروز آباد و بخش چم خلف عیسی شده که حضور جوانان و نوجوانان بسیجی و هیاتی در کنار بزرگ تر نمایی از اخلاص و اراتمندی به اهل بیت (ع)و مخصوصا سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)به نمایش درآمده است.

اخلاص در میان موکب های بین راهی هندیجان همچون سال های قبل جلوه ایی از ولایتمدار جوانان را می رساند که از اول صبح تا پاسی از شب گردهم جمع شده واز زائران کاروان های پیاده روی اربعین حسینی (ع)از شهر ها و استان های منطقه جنوبی به گرمی استقبال و پذیرایی می نمایند .

و عشق و اراتمندی به امام حسین (ع)مرز و مسافت نمی شناسد و در خود روستای شاه عبدالله (ع)موکب و حسینیه ابوالفضل العباس (ع)همگام با دیگر موکب ها مسیر پذیرای کاروان ها می باشد و با روی خوش از آنها استقبال می نمایند.

امسال حضور کاروان های اربعین حسینی (ع)از استان هایی از جمله فارس ،کرمان ،بندرعباس ،بوشهر و دیگر شهر ها با در دست داشتن پرچم های یا حسین (ع)وارد شهر ستان هندیجان می شوند که پس از استراحت و پذیرایی به سمت مرز شلمچه حرکت تا به موقع در مراسم اربعین کربلای معلی حضوری حماسی و باشکوه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار