خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با فرهنگ‌سازی و معرفی صحیح ظرفیت‌های وقف می‌توان بسیاری از کاستی‌های جامعه را مرتفع کرد و در این راه لازم است واقفان اولویت‌های استان در وقف جدید را مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۹۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی در آیین افتتاح دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی که با حضور امام‌جمعه میامی، فرماندار میامی، تعدادی از مسئولان این شهرستان، هیات امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی‌های کارشناسانه نیاز‌های استان در وقف جدید شناسایی شده و در هنگام مراجعه واقفان خیراندیش به آن‌ها مشاوره داده می‌شود.
وی افزود: بر اساس این بررسی‌ها بهداشت و درمان، ازدواج و اشتغال جوانان، علم و فناوری، موضوعات قرآنی، ارائه خدمات به زائران امام رضا، حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهل‌بیت اولویت‌های کلی استان در وقف جدید است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اقدامات مختلف این اداره کل در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و موقوفات عنوان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در سه حوزه مدیریت موقوفات، عمران و آبادانی و اداره بقاع متبرکه و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.
وی اجرای نیات واقفان خیراندیش را یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل اوقاف و امور خیریه عنوان کرد و گفت: در طول سال برنامه‌های متمرکزی مانند مهر تحصیلی ویژه موقوفات مرتبط با دانش آموزان بی‌بضاعت، مهر تندرستی ویژه موقوفات بهداشت و درمان، بصیرت عاشورایی ویژه موقوفات عزاداری امام حسید (ع) برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
واحدی ارتقای بهره‌وری موقوفات را یکی دیگر از اولویت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها