روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در پیامی از رسانه‌ها به علت انعکاس شایسته و مناسب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد (ص) ۲ قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۶۶۸۴۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، در پیام خود آورده است: حضور پیام  پرشکوه و یکصد هزار نفری بسیجیان ولایتمدار در رزمایش خدمت بسیج نشان دهنده عظمت، اقتدار، انسجام و امید ملت شریف ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی تحمیل شده دشمنان بود که با خلوص و صفای باطنی و صداقت و استواری در مسیر انقلابی گری و خدمت بی منت برگزار شد.

در این پیام آمده است: رزمایش خدمت بسیج تجلی اقتدار، قدرت، تقویت روحیه بالندگی، امید و آموزش خاص بسیجیان برای دفاع از انقلاب در عرصه‌های گوناگون دشمن ستیزی بود که بذر امیدواری در دل دوستداران انقلاب اسلامی کاشت و برای دشمنان نظام به‌ویژه استکبار جهانی یاس و نا امیدی در بر داشت.

در این پیام همچنین آمده است: به طور قطع همه توفیقات و انعکاس توانمندی‌های این رزمایش و خدمات بسیجیان و همچنین تبیین فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه، مرهون تلاش‌ها و همت والای اصحاب رسانه بود که برخی با حضور در مناطق عملیاتی رزمایش و بعضی در اردو‌های جهادی این نقش موثر و بی نظیر را ایفا کردند.

سازمان بسیج مستضعفین درپیام خود تاکید کرده است: بر خود فرض می‌دانیم از مدیران، سردبیران، دبیران خبری و تولیدی، خبرنگاران و گزارشگران، تصویربرداران و عکاسان رسانه‌هایی که خود جوش به میدان فعالیت‌های بسیجیان گام نهادند و از سر احساس دین و تکلیفی که به نهاد انقلابی و تشکل مردمی بسیج داشتند به طور ویژه تجلیل کند.

در پایان این پیام برای اهالی فرهیخته و انقلابی رسانه‌ها، رحمات واسعه الهی و توفیقات و خدمات ارزنده در سایه‌سار لایتناهی ولایت از درگاه خداوند سبحان طلب شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها