خبرهای داغ:
در گفتگو با مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان سمنان،
مسئول ستاد اربعین دانشگاهیان بسیج دانشجویی استان سمنان جزئیات اعزام 4 کاروان بسیج دانشجویی را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۶۶۸۴۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
وحید نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به جزئیات اعزام ۴ کاروان بسج دانشجویی استان به عتبات عالیات گفت:: امسال نیز بسیج دانشجویی استان سمنان همانند سال‌های گذشته برای بانوان و زیارت اولی‌ها در قالب ۴ کاروان اعزام به عتبات را انجام می‌دهد.
نظری همچنین افزود: زمان ثبت نام و نام نویسی به منظور اعزام در قالب این کاروان‌ها تا ۲۰ مهر ماه بوده و زمان برگزاری این سفر معنوی نیز از ۳۰ مهرماه لغایت ۱۰ آبان ماه سال جاری می‌باشد.
مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان مبلغ اعلامی به منظور شرکت در این سفر را ۱۳۰۰۰۰۰ تومان اعلام نموده و در ادامه افزود: مبلغ ۵۰۰۰۰۰ تومان نیز به عنوان علی الحساب در هنگام ثبت نام اخذ خواهد شد.
وی همچنین درباره وضعیت گذرنامه متقاضیان نیز شرط اصلی را داشتن حداقل ۶ ماه تاریخ تا زمان انقضا آن اعلام کرد و افزود: گذرنامه‌ها باید شرایط خروج را داشته باشند.
نظری با تاکید بر این نکته که این سفر زیارتی در خارج از کشور برگزار می‌گردد و اکثر متقاضیان حضور در این سفر نیز خواهران می‌باشند افزود: خواهران می‌توانند با همراه و محارم خود در این کاروان‌ها حضور یابند.
مسئول ستاد اربعین دانشگاهیان در پایان این گفتگو اذعان داشت: شماره حساب به منظور واریز هزینه این سفر زیارتی در روز‌های آینده متعاقبا اعلام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها