با حضور دبیران امر به معروف حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج فاریاب همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر با سخنرانی جانشین فرماندهی ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۸۸۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرگرد پاسدار ابراهیم مصطفوی جانشین فرماندهی ناحیه فاریاب در ابتدای همایش ضمن عرض خیر مقدم خدمت دبیران و شورا‌های امر به معروف حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه ، به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی اشاره کرد و گفت: امروز نیاز جامعه به ارزش‌های دینی انقلابی و اهمیت بصیرت افزایی آمران به معروف و ناهیان از منکر با هوشیاری در برابر دشمنان انقلاب مورد توجه است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را واجب فراموش شده دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است که بسیجیان باید به این امر مهم توجه داشته باشند و در آن پیش قدم باشند.

سرگرد مصطفوی در پایان گفت: پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر آنچه که در ماموریت سپاه و بسیج تعریف شده و برگرفته از وظایفی که در بحث پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر است، نگاه ما این است که در بین مردم این یک ماموریت تصور نشود بلکه پرداختن به این وظیفه مهم برگرفته از مبانی اعتقادی است و قوام دیگر واجبات الهی نیز در همین فریضه است.

همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر ناحیه فاریاب برگزار شدهمایش آمران به معروف و ناهیان از منکر ناحیه فاریاب برگزار شدهمایش آمران به معروف و ناهیان از منکر ناحیه فاریاب برگزار شد
 
ارسال نظرات