دکتر طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛ عصر امروز با حضور در شهرستان فراهان از روند ساخت مرکز جامع سلامت شهری خنجین بازدید کرد و مسائل و مشکلات بیمارستان فرهنگ خسروانی و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان فراهان مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۱۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ دکتر طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛ عصر امروز با حضور در شهرستان فراهان از روند ساخت مرکز جامع سلامت شهری خنجین بازدید کرد و مسائل و مشکلات بیمارستان فرهنگ خسروانی و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان فراهان مورد بررسی قرار داد.

فرماندار فراهان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن ارزیابی روند ساخت پروژه سلامت خنجین؛ بر تسریع در بهره برداری از این پروژه تاکید کردند.

طاهراحمدی به مشکلات بیمارستان خسروانی فراهان اشاره کرد و گفت: پیگیر ساعات حضور بیشتر متخصصان زنان، کودکان و جراحی در بیمارستان فراهان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی یکی از معضلات این بیمارستان را نبود اتاق عمل دانست و افزود: با توجه به تخصیص اعتبار 8 میلیارد ریالی وزارت بهداشت و درمان، بتوانیم در سریعترین زمان بخش اتاق عمل را فعال و به شهروندان خدمت رسانی ‌کند.

وی به دو پروژه در حال اجرای شهرخنجین اشاره کرد و گفت:پروژه مرکز جامع سلامت این شهر با زیربنای 550 مترمربع ، پیشرفت فیزیکی 90 درصدی داشته است.

طاهر احمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه خدمات رسانی تیم سلامت در این مرکز؛ بیان کرد: هر تیم سلامت با توجه به نیاز منطقه شامل پزشک، دندانپزشک، پرستار، داروخانه، آزمایشگاه، ماما، کارشناس بهداشت حرفه ای، کارشناس بهداشت محیط ، روانشناس و... است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با تعامل خوب و حمایت فرماندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بتوانیم در اسرع وقت این مرکز را به بهره برداری برسانیم.

ارسال نظرات