خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط با حضور اقشار مختلف مردمی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، مسئولین و روحانیون برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۲۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط، طی سخنانی سپاه را حافظ امنیت ملی کشور خواند و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خادم این مردم هستند و ما همیشه خود را خدمتگزار این مردم می‌دانیم و هر جایی که نظام و مردم به حضور بسیج احتیاج پیدا کرده با جدیت وارد عمل شده و سنگ تمام گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن اصلی ملت ایران آمریکا است و در طول چهل سال انقلاب اسلامی شاهد دشمنی این کشور بوده و هستیم، بیان کرد: وحدت و تقریب به عنوان دو عامل برای خنثی سازی توطئه‌های آمریکا است و اقوام و مذاهب با حفظ وحدت و یکپارچگی با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری با سلاح ایمان در برابر دشمنان، چون دفاع مقدس ایستادگی خواهندکرد. 

در این مراسم از خدمات چندین ساله سرهنگ مهدی رضوی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شوط تقدیر شد و سرهنگ احمد رمضانی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار