خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چالدران:

وحدت عنصر ضروری برای حفظ انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه چالدران گفت: وحدت کلمه عنصر ضروری برای حفظ انقلاب اسلامی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۲۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه چالدران سرهنگ پاسدار غفاری در همایش علمای اهل تسنن و تشیع چالدران که در محل کانون فرهنگی سپاه این شهرستان ترتیب یافته بود با اعلام این مطلب گفت: اتحاد و همدلی میان تمامی مسلمانان ایران عامل موفقیت ملت ایران در تمامی عرصه های مختلف نظام می باشد که این مقوله نقش مهمی را در خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام داشته است.

وی با اشاره به توطئه های آمریکا و استکبار جهانی در جهت ایجاد شکاف و نفاق بین مسلمانان راه اندازی جریان های افراطی را یکی از توطئه های آنان برشمرد و گفت: هوشیاری ملت ایران اسلامی در مقابله با افکار انحرافی بسیار ضروری می باشد و علمای دین نیز باید در جهت روشنگری در جامعه تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران در این همایش گروهگ های تکفیری را حاصل عقاید افراطی دانست و گفت: استکبار جهانی و در راس آنان آمریکا و اسرائیل با هدف ایجاد شکاف و نفاق بین مسلمانان این جریان های افراطی را ایجاد کرده و در همین راستا از آنان حمایت می کند.

حجت الاسلام حلمی هوشیاری علمای اسلام را در مقابله با بسط و گسترش این گونه افکار انحرافی را بسیار ضروری و نقطه مقابل با قدرت گرفتن تفکرات انحرافی برشمرد و گفت: علمای دین در راستای تنویر افکار عمومی و همچنین روشنگری برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات