همایش هفته ایمنی با حضور فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد، فرماندهان حوزه‌ها، مدیران و پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر به مناسبه هفته ایمنی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۳۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در این همایش ضمن تبریک هفته ایمنی به بیان نکات پیرامون اهمیت رعایت مسائل ایمنی در کار و همچنین در زندگی اشاره کرد و گفت: همه مردم و به ویژه کارکنان نیرو‌های مسلح باید هشدار‌های ایمنی را جدی بگیرند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم که این حوادث ممکن است از نظر مالی و عاطفی ضربات جبران ناپذیری بر محیط جامعه و خانواده‌ها وارد می‌کند.

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه افزود: در بحث ایمنی باید سعی کنیم نگاه ما به ایمنی به عنوان یک فرهنگ در بین مردم ایجاد شود و اهمیت این فرهنگ باید در مجموعه سپاه و بسیج بسیار مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: رعایت اصول ایمنی از اصلی‌ترین نکات در انجام برنامه‌های مختلف در سپاه و بسیج است و اگر روی مسائل ایمنی و تأمینی تمرکز لازم را نداشته باشیم، ممکن است هزینه‌های زیادی را متحمل شویم؛ لذا می‌بایست موضوع ایمنی دغدغه مستمر مدیران، پایوران و فرماندهان حوزه‌ها در رده‌های مختلف باشد و با توجه به انجام ماموریت‌های مختلف رعایت اصول ایمنی باید در اولویت کار قرار بگیرد و همه باید تلاش کنیم تا حادثه‌ای بر اثر سهل انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی رخ ندهد.

زراعتخواه در پایان گفت: پایوران و سربازان وظیفه باید نسبت به نگهداری امکانات بیت المالی که در اختیار آنان است دقت بیشتری انجام دهند و در نگهداری این امکانات کوتاهی نکنند و حتی هنگام روبه رو شدن با موضوعات ساده، به راحتی از کنار آن عبور نکنیم و دقت داشته باشیم بیشتر آسیب‌ها و تهدید‌ها در امورات در همین موضوعات به ساده پیش می‌آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها