مسئول جدید معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میثم مشهد معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میثم مشهد با حضور مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان، پایوران و بسیجیان ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۶۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این مراسم حجت الاسلام حمیدی فر؛ مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع) در ابتدای جلسه به سخنرانی پیرامون حلقات صالحین که ماموریت اساسی معاونت تعلیم وتربیت است پرداخته و اشاره داشت: ما هدفمان در این معاونت تربیت نیروی انقلابی و صالح است که بتواند در جامعه اسلامی مثمر ثمر باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن نسبت به بصیرت افزایی مردم جامعه تاکید کرد.

حمیدی فر افزود: امروز وضعیت جامعه ما در برخی از قسمت‌ها متاسفانه به مانند عصر و دوران جامعه حضرت موسی شده که می‌بایست اصلاح شود.

وی اضافه کرد: در جامعه حضرت موسی مشکلاتی همچون قارون گرایی، کج فهمی و فراموش کردن فرامین رهبری بود که متاسفانه این مشکلات امروز در جامعه ما نیز پدیدار است و ما به عنوان مسئول تعلیم و تربیت در جامعه پس از اصلاح خود می‌بایست بسیجیان و در نهایت عموم جامعه را اصلاح کنیم تا خدای نکرده جامعه ما فریب دشمن را نخورد.

در انتهای این برنامه از زحمات حجت الاسلام علی آقامحمدی؛ مسئول سابق تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میثم مشهد تقدیر و حجت الاسلام محمد احترامی  به عنوان مسئول جدید این معاونت معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها