معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان

سقف تسهیلات رونق تولید ۸۰۰ میلیارد تومان شد

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان سقف تسهیلات رونق تولید در استان را ۸۰۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: تاکنون ۳۳ طرح با مبلغ ۱۹۸ میلیارد تومان در کمیته کارشناسی بررسی شده است.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۸۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسعود رضا امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با اشاره به بررسی برخی واحد‌های استان در بحث رونق تولید اظهار کرد: تاکنون ۲۶ واحد با مبلغ ۱۸۶ میلیارد تومان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در بحث بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی، هفت طرح با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بررسی شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان سقف تسهیلات رونق تولید در استان را ۸۰۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۳۳ طرح با مبلغ ۱۹۸ میلیارد تومان در کمیته کارشناسی بررسی شده است.

رضا بیان داشت: لرستان به‌واسطه پرداخت یک فقره تسهیلات ۳۰ میلیارد ریالی در رتبه پنج کشور پرداخت تسهیلات رونق تولید که از شهریورماه امسال آغازشده، قرار دارد.

وی اظهار داشت: از آنجا که واحد‌های تولیدی بالای ۱۰۰ نفر عضو به‌شرط تائید کارگروه استانی و ملی می‌توانند از تسهیلات استفاده نمایند لذا، پیشنهاد می‌گردد به دلیل زمان‌بر بودن این اختیار به استان تفویض گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات