خبرهای داغ:
فرماندار هشترود در جلسه مبارزه با قاچاق کالا از کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۹۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  امین امینیان اظهار داشت: در شش ماهه اول امسال بیش از هفت میلیارد ریال انواع سوخت، سیگار، مشروبات الکلی و البسه قاچاق در هشترود کشف شده است.

وی از نبود شعبه قاچاق کالا در هشترود انتقاد کرد و خواستار ایجاد این شعبه در هشترود را شد و گفت: متاسفانه باید منتظر شد تا مسئولی از سایر شهرها بیاید و کالاهای مکشوفه قاچاق را تحویل و پرونده کند.

امینیان خواستار ایجاد روشنایی در پارکینگ های خودرویی در آزاد راه پیامبر اعظم را شد.

وی ادامه داد: با افزایش قیمت دلار وسوسه‌ها برای قاچاق سوخت به خارج از کشور بیشتر می‌شود این امر وظیفه دستگاه‌های مسئول را مضاعف می‌کند.

امینیان اظهار داشت: در سالی که با نام حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی از طرف رهبر انقلاب نامگذاری شده لازم است با اهتمام بیشتر از قبل بر کالاهایی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند (بدون رعایت تشریفات گمرکی)، یا حتی آن کالاهایی که بدون شناسه در داخل مغازه‌ها و ... وجود دارند نظارت صورت گیرد و ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و ... با متخلفان در هر سطح برخورد متناسب انجام دهند که عدم برخورد و عدم نظارت باعث آسیب دیدن اقتصاد کشور خواهد شد.

️فرماندار هشترود گفت: به دلیل قرارگیری شهرستان در مسیر ترانزیت جاده‌ای آزاد راه تبریز-تهران و جاده مراغه-هشترود نیاز به تقویت نظارت و ایست بازررسی‌های جاده‌ای برای جلوگیری از قاچاق داریم خصوصا در شرایط فعلی که با افزایش دلار قیمت تمام شده سوخت قاچاقی در کشورهای همسایه پایین بوده و وسوسه‌ها برای قاچاق سوخت از داخل به خارج زیاد می‌شود و لازم است نیروی انتظامی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در مدیریت بحث سوخت سیستماتیک عمل کرده و دقت سامانه‌های خود را برای جلوگیری از قاچاق سوخت افزایش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها