خبرهای داغ:
یکی از هنرمندان سفال کار تبریزی در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و توانمندسازی بانوان، برپایی این نوع نمایشگاه ها را موجب دلگرمی هنرمندان دانست و اظهارداشت: در کنار این دلگرمی قطعا حمایت مسئولان امر کارگشا و موجب حل بسیاری از مشکلات معیشتی هنرمندان خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۹۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

سیمین طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: برای ادامه فعالیت هنرمندان و حمایت از آن ها، انتظار داریم مسئولان فضاهای نمایشگاهی بیشتری در سطح شهر ایجاد کنند تا هنرمندان نیز برای پربارتر بودن آن تلاش بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: استقبال مردم از نمایشگاه هایی که تبلیغات و اطلاع رسانی خوبی در سطح شهر صورت گرفته، مطلوب بوده است و از طرف دیگر برپایی این نوع نمایشگاه ها در فرهنگسراها موجب آشنایی شهروندان با برنامه های آموزشی و فعالیت فرهنگسراها می شود.

طاهری از مسئولان خواست با توجه خاصی به مناطق کم برخوردار هم زمینه حضور هنرمندان را در این مناطق مهیا کنند و هم موجب توسعه فرهنگی این مناطق از طریق برنامه های فرهنگی و نمایشگاه های هنری شوند.

حمایت از تولیدات هنرمندان؛ حلاّل بسیاری از مشکلات/ توسعه مناطق کم برخوردار با نمایشگاه های هنری

این هنرمند سفال کار بی توجهی برخی از مسئولان را به تولیدات هنری و هنرمندان آفت بزرگی برای ادامه فعالیت هنرمندان خواند و گفت: حمایت معنوی مسئولان در برپایی نمایشگاه ها و هموار کردن مسیر فعالیت هنرمندان موجب تولید آثار هنری و ارائه آن ها در جامعه می شود.

طاهری که سابقه حضور در بسیاری از نمایشگاه های هنری استان را دارد، ادامه داد: مسئولان می توانند با تهیه آثار تولیدی هنرمندان برای هدایای برخی از برنامه ها و جشنواره ها بخشی از حمایت معنوی خود را در کنار حمایت مادی نشان دهند و موجب رونق تولید هنر و توسعه آن در دیگر استان ها شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها