به زودی سیستم پایش تصویری در شهر یاسوج راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۱۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروزراه اندازی سیستم پایش تصویری در یاسوج فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد با شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
فرماندار بویراحمد با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، خواستار تعامل و هماهنگی بیشتر دهیاران، شورا‌های اسلامی، بخشداران و مسوولان با نیروی انتظامی شد و گفت: نظم، امنیت و پیشرفت و توسعه موجود در جامعه نتیجه تلاش شبانه روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است.
شاهرخ کناری افزود: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مأموران نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد در تمام صحنه‌ها و مشکلات مردم پای کار هستند و حضور آن‌ها سبب آرامش، آسایش و امنیت مردم است.
وی با بیان اینکه برقرای نظم در یک جامعه ضامن امنیت پایدار است افزود: با تلاش بی وقفه نیرو‌های انتظامی، کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های امن کشور است.
کناری گفت: بر اساس آمار‌های موجود کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌ی نزاع‌های دسته جمعی جایگاه مطلوبی را در کشور داراست که این ثمره‌ی تلاش و رشادت‌های کارکنان نیروی انتظامی است.
فرماندار بویراحمد همچنین از اختصاص سه میلیارد ریال برای نصب هشتاد دوربین پایش تصویری در سطح شهر یاسوج به همت فرمانداری شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: پیمانکار این طرح مشخص شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کناری افزود: ماموران نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد با کمترین امکانات و تجهیزات بیشترین خدمات را ارائه می‌دهند.
در پایان این دیدار با اهدا لوح سپاس از زحمات فرماندهان انتظامی شهرستان بویراحمد تجلیل شد.
ارسال نظرات