از ۱۳۵ نفر از خادمین شهدا (راهیان نور) در گچساران تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۲۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه تجلیل از خادمین راهیان نور در گچساران پارسال ۱۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنگ هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند گفت:از این تعداد ۷۰۰ دانش آموز دختر و ۶۰۰ دانش آموز پسر هستند.
سید ظهرالدین پورالحسینی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید قرار است ۱۴۰۰ دانش آموز به مناطق جنگی اعزام شوند افزود: ۱۸ مهر امسال ۷۰۰ دانش آموز دختر و ۷۰۰ دانش آموز پسر در اولین کاروان راهیان نور گچساران به مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد.
وی بیان کرد:پارسال ۶۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش و ۷۵ نفر از کارکنان ادارات مختلف به عنوان خادمین شهدا به کاروان‌های راهیان نور خدمت رسانی کردند.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز گفت:اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی باعث می‌شود که در سنین نوجوانی با فرهنگ ایثار و شهادت و راه و هدف شهدا بیشتر آشناشوند.
سرهنگ نورایی نسب افزود:دانش آموزان با بازدید از مناطق عملیاتی باید شهدا را الگو خود قرار دهند و ادامه دهنده راه آن‌ها باشند.
فرماندار گچساران در این همایش با اشاره به اینکه شهرستان گچساران ۳۶۰ شهید را تقدیم نظام وانقلاب کرده است گفت: ۱۰۵ شهید این شهرستان دانش آموز هستند.
رحیمی افزود:امنیت ما مدیون خون شهدا است و ضرورت دارد نسل جوان به وصایای شهدا عمل کنند.
ارسال نظرات