رئیس سازمان بسیج رسانه اردبیل گفت: یکی از بزرگترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است که در همه عرصه‌ها حضور مردم را شاهد هستیم و در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله اردبیل دیدیم که مردمی بودن این رزمایش در دل‌ها امید ایجاد.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۴۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
رزمایش اقتدار عاشورایی امید در دل مردم ایجاد کرد/ ایران افتخار امت اسلامی در دنیاست
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری فارس در دفتر استان اردبیل، با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب و دستاورد‌های بی‌شمار آن اظهار کرد: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب، دشمنان سعی در تخریب و القای ناامیدی به مردم دارند، اما نمی‌دانند صاحبان اصلی این انقلاب بیش از پیش به دستاورد‌های آن واقف هستند و می‌دانند آینده از آنِ تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: یکی از عوامل مهمی که دشمنان در پیکار و تقابل با انقلاب نمی‌توانند موفق شوند، مردمی بودن آن است؛ انقلاب ما به زودی ۴۰ ساله می‌شود و بسیاری از آنان که می‌گفتند بیش از ۶ ماه یا چند سال دوام نمی‌آورد خودشان نیستند که سربلندی ملت ایران و قیام بزرگشان را ببینند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به الگو بودن انقلاب اسلامی در بین جوامع آزادی‌خواه و مظلوم جهان، تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان به مشکل بزرگتری برخورده‌اند؛ اینکه انقلاب اسلامی گسترش یافته و هر انسان مظلوم و آزاده‌ای که می‌خواهد از حق خود دفاع کند انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده و در برابر استکبار می‌ایستد؛ این خروجی انقلاب مردمی مستضعفین است.
رزمایش اقتدار عاشورایی امید در دل مردم ایجاد کرد/ ایران افتخار امت اسلامی در دنیاست
 
وی ادامه داد: یکی از شعار‌های پایه انقلاب ما، شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" بود؛ یعنی این که انقلاب اسلامی به هیج نظام استکباری وابسته نخواهد بود و فقط وابسته آرمان‌های اسلام است؛ اما امروز اگر فردی نگاهش به غرب یا شرق است بدانید که در مبانی انقلاب مشکل دارد.

لطفی خودباوری را ستون غیرقابل انکار انقلاب اسلامی دانست و اذعان داشت: ما انقلاب کردیم که بگوییم می‌توانیم و توانستیم؛ امروز نیز در هر عرصه‌ای که نیاز باشد تلاش می‌کنیم و به بالاترین سطح دست یافته و قله را فتح می‌کنیم.

وی تأکید کرد: اگر کسی خودباوری مردم و انقلاب اسلامی را نشانه رفته باشد و آن را تضعیف کند، یقین بدانید ضد انقلاب است؛ مردم ما از ابتدای انقلاب خودباوری را با مقاومت خود در دفاع مقدس، جنگ نرم، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی معنا کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل تصریح کرد: رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند لذا ان‌شاءلله با همراهی مردم و یاری مسئولان تمام تلاش خود را برای توسعه کشور و حل مشکلات مردم به کار می‌گیریم و در این راه تمامی اقشار بسیج نیز همراه رسانه‌ها و مسئولان خواهند بود.
ارسال نظرات