خبرهای داغ:
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهادت مظلومانه مامور دلاور نیروی انتظامی سروان علی غلامی در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان قاین، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب و مردم شریف استان خراسان جنوبی گردید.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۵۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با صدور پیامی شهادت سروان علی غلامی از ماموران نیروی انتظامی شهرستان قاین را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم


شهادت مظلومانه مامور دلاور نیروی انتظامی سروان علی غلامی در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان قاین، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب و مردم شریف استان خراسان جنوبی گردید.

این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم نمود؛ بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، حضرت آیت الله العظمی امام‌خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان و پرسنل غیور نیروی انتظامی استان، خانواده های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهید عزیز نیروی انتظامی و مردم شریف خراسان جنوبی تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت دارم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
سید علیرضا عبادی
18 مهرماه 1397

 



ارسال نظرات
پر بیننده ها