انتشار مدادالعلماء دماء الشهداء

کتاب «مدادالعلما و دماء الشهداء» در حوزه دفاع مقدس و شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۵۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حافظ حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: این کتاب با موضوع تحلیل و بررسی وصیت‌نامه شهدای دانشجوی استان چهارمحال و بختیاری به رشته تحریر درآمده است.

نویسنده کتاب «مداد العلما و دماء الشهداء»، افزود: این کتاب دارای چهار فصل می باشد، که در مقدمه به موضوع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، شهدای استان به ویژه شهدای دانشجو با رویکرد ضرورت و اهمیت بررسی و مطالعه وصیت‌نامه‌ها، معرفی و شناساندن شهدای دانشجوی استان به مخاطبان علاقمند به خصوص نسل جوان پرداخته شده است.

 حاتمی افزود: در فصل نخست  این کتاب به زندگی، وصیت‌نامه شهدا، تحلیل و بررسی وصیت‌نامه ۷۲ شهید دانشجوی استان پرداخته شده و در فصل دوم نیز محتوای وصیت‌نامه‌ها، تحلیل می شود.

وی ادامه داد: در فصل سوم کتاب به بررسی و تحلیل عددی و نگارش وصیت‌نامه‌ها و در فصل چهارم به بررسی و تحلیل زیبایی‌شناسی وصیت‌نامه‌ها پرداخته شده است، همچنین در قسمت ضمائم و پیوست‌ها برخی از دل‌نوشته‌ها و اخبار مربوط به شهدا و تعدادی عکس از شهدای دانشجوی استان به چاپ رسیده است.

نویسنده کتاب «مداد العلما و دماء الشهداء»، خاطر نشان کرد: در حوزه دفاع مقدس کتاب «مداد العلماء و دماء الشهداء» دومین کتاب به چاپ رسیده در تابستان امسال است.

این کتاب به اهتمام حافظ حاتمی و حسین گودرزی به چاپ رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار