خبرهای داغ:
فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی با بیان اینکه هزینه های ما در سوریه تبادلی است گفت: سلاح و مهمات که دادیم مبادله بین کشورها است و ریالی اضافه داده نمی شود. این یک سرمایه گذاری است چون اگر نیروهای ایرانی در سوریه و عراق مستشار و آموزش دهنده نبودند امروز با داعشی ها در همدان و کرمانشاه باید می جنگیدیم.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۱۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار احمدعلی قدسی از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در اجلاسیه سرداران و 221شهید شهرستان طبس با بیان اینکه قرار بود دشمنان مرزهای شرقی و غربی ایران را تصرف کنند اظهار داشت: نقشه های آمریکا در افغانستان و عراق برای نا امن کردن و تجزیه ایران اسلامی نقش بر آب شد.

وی عنوان داشت: برعلیه حزب الله لبنان جنگ 33روزه را طراحی کردند و قدرت حزب الله بر اسرائیل چیره شد و در عراق و افغانستان قانون اساسی اسلامی تدوین شد.

نقاب نفاق در چهره آمریکاییان/ جنایات را داعش زیر نظر آمریکا انجام داد

 این فرمانده جبهه مقاومت اسلامی اضافه کرد: ملک عبدالله پادشاه عربستان به سوریه آمد و مورد استقبال بشار اسد قرار گرفت و امتیازی به آنها پیشنهاد کرد که میلیارد ها دلار برای ساخت کشورشان بدهد و درخواست کرد که رابطه شان را با ایران قطع کنند و پشتیبانی خود را از حزب الله بردارند که بشار اسد قبول نکرد.

سردار قدسی بیان داشت: جریان های تکفیری النصره و داعش را به جان سوریه انداختند و چه قتل و غارت ها بر علیه ملت سوریه داشتند بیش از 6میلیون و 500هزار نفر از مردم را آواره کردند و 350هزار نفر از مردم را کشتند.

وی با بیان اینکه داعش به عراق رفت و با خیانت برخی از مسئولین استان موصل را تصرف کرد یادآور شد: داعش در عراق جنایت ها کردند هزاران جوان را کشتند و به دجله انداختند و دختران را به اسارت بردند و در بازار به فروش گذاشتند.

این فرمانده جبهه مقاومت گفت: این جنایات را داعش زیر نظر آمریکا انجام داد و وقتی دیدند داعش در حال شکست است گفتند ما جریان مبارزه با داعش را انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به کمک مردم سوریه رفت وقتی سردار سلیمانی با تعدادی پاسدار وارد اربیل شدند؛ داعش عقب نشینی کرد افزود: این جریانی بود که داعش در عراق و سوریه شکست خورد.

سردار قدسی ادامه داد: در لبنان انتخابات انجام شد و جریان مقاومت لبنان برای اولین بار اکثریت 128کرسی مجلس را بدست آوردند و در عراق انتخابات شد که 208کرسی را شیعیان طرفدار ایران بدست آوردند و اکنون مسئولین ارشد عراق طرفدار ایران هستند.

وی با بیان اینکه ریشه داعش را از عراق کندیم افزود: در جریان رفراندوم و خیانتی که توسط عناصرشان در کردستان انجام دادند ما برنده شدیم.

 این فرمانده جبهه مقاومت اسلامی گفت: مستشاران جمهوری اسلامی و مدافعان حرم از سوریه دفاع کردند و جریان مقاومتی که در برابر اسرائیل و آمریکا در سوریه ایستاده بود تقویت کردند و توسط ارتش سوریه موفقیت های مختلفی کسب کردند.

قدرت موشکی ایران به دنیا نشان دادیم

 وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقرر تروریست ها یادآور شد: موشک های دقیق سپاه با خطای 5متر به مرکز داعشی ها خورد. آمریکا که خود را ضد داعش می داند چطور می گوید موشک را به 5کیلومتری محل ما زدید چطور آنها در کنار داعشی ها واکنش نشان نمی دهند.

 سردار قدسی ابراز داشت: ایران با حمله به داعش به عنوان بزرگترین قدرت موشکی، اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد.

وی عنوان داشت: رئیس جمهور آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خودش گفت ما داعش را بوجود آوردیم که ایران را از سوریه، عراق و لبنان خارج کنیم و بعد با نفاق بزرگی که در چهره دارند و می گویند 7هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کردیم و هیچ بدست نیاوردیم این مبلغ معادل بودجه 100سال جمهوری اسلامی ایران است.

جبهه مقاومت مردمی یمن یک تنه در برابر ابرقدرت های دنیا

سردار قدسی با بیان اینکه ما پیروزی بدست آوردیم گفت: در عراق و سوریه امروز بزرگترین قدرت های منطقه ای و انصارالله در یمن است. سعودی ها با بیش از 800هواپیمای پیشرفته در برابر موشک های ساخت یمنی ها زانو زده است.

وی ادامه داد: پهبادهای پیشرفته یمن فرودگاه های دبی و عربستان را هدف قرار می دهند و سالم بر می گردند چطور می گویند ایران این موشک ها را تحویل آنها می دهد در صورتی که قطعنامه تنظیم کردند که هیچ کشوری نمی تواند امکانات بفرستند و راه ها را بسته اند.

فرمانده جبهه مقاومت اسلامی افزود: نیروهای مقاومت و دانشمندان یمن بیدار هستند و بر علیه متجاوزان سلاح و موشک می سازند.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی بزرگ را در آینده نزدیک می بینید که عربستان، امارات و باقی کشورهای عربی، غربی، آمریکا و اسرائیل علیه مردم بی دفاع یمن جنگ تحمیل کردند و آنان جانانه می جنگند و مقاومت می کنند در حالیکه نیروهای عربستان مزدورانی از جاهای دیگر هستند که می جنگند و پول می گیرند.

مورد جنگ روانی رسانه های خارجی قرار نگیریم

سردار قدسی اظهار داشت: مطمئن باشید که نیروهای یمن از بزرگترین نیروهای منطقه می شوند و همچون نیروهای حزب الله لبنان می درخشند.

وی با بیان اینکه هزینه های ما در سوریه تبادلی است گفت: سلاح و مهمات که دادیم مبادله بین کشورها است و ریالی اضافه داده نمی شود. این یک سرمایه گذاری است چون اگر نیروهای ایرانی در سوریه و عراق مستشار و آموزش دهنده نبودند امروز با داعشی ها در همدان و کرمانشاه باید می جنگیدیم.

این فرمانده جبهه مقاومت اسلامی تاکید کرد: مورد جنگ روانی رسانه های خارجی قرار نگیریم که دنبال این هستند که فکر و اذهان ما را نسبت به جمهوری اسلامی تغییر دهند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در 22بهمن چهلمین سال اقتدار، مقاومت، ایستادگی و سربلندی نظام را گرامی میداریم و انقلاب اسلامی افتخاری برای تمام ملت ها است و سایر ملت های مقاوم منتظرند ببینند شما چه می کنید و در برابر ابرقدرت ها چگونه می ایستید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها