خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان ابراز کرد: اسرایئل غده سرطان منطقه است، اسرائیل خنجر فرورفته در جسم اسلام است و با پیوستن به AFTF موجودیت اسرایئل را به رسمیت شناخته ایم که این بزرگترین ضربه ای است که یه انقلاب اسلامی ما می خورد.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۲۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

حجت الاسلام رضا صادقی نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی (ع) تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص تصویب fatf در مجلس شورای سلامی اظهار کرد: شاهد این بودیم که عده ای در مجلس لایهه ای را تصویب کردند، گفتند بیایید بهانه را از دست دشمن بگیریم که ما را تحریم نکنند و ما را تحت فشار قرار ندهند. ای کاش همین نمایندگان غرب زده به 40 سال گذشته انقلاب نگاه می کردند و مطالعه می کردند که امریکا و انگلیس و اسرائیل 40 سال است که ما را به بهانه ی مختلف، کشور و ملت فهیم و شهید پرور ما را تحریم و تهدید می کنند.
وی ابراز کرد: آن روزی هم که نه بحثی در مورد برجام و مسائل هسته ای بود و نه بحث مبارزه با پولشویی و نه بحث موشک ها. آمریکایی ها پا روی گلوی انقلاب اسلامی گذاشته بود و برای از بین بردن انقلاب به هر روشی تلاش می کرد.
این مسوول تبیین کرد: از اول انقلاب زخم خورگان و سیلی خوردگان به دست امام، شهدا و ایثارگران با انقلاب اسلامی در مبارزه و مخالفت بوده اند دیگر چه بهانه ای مانده که دنیای استکبار از آن استفاده نکرده باشد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان اذعان کرد: اکر بحث مبارزه با تروریسم و حمایت مالی از تروریسم است اول تعریفی که جامعه استکبار از تروریسم دارد با تعریف نظام اسلامی فرق دارد. انها از تروریسم دولتی اسرائیل حمایت می کنند ولی نظام اسلامی و به قول امام راحل ، فرمودند که اسرائیل باید از صحنه روزگار مهو شود و مقام معظم رهبری فرمودند: که اسرائیل 25 سال سال آینده وجود نخواهد داشت و ثانیا، در جنگ های دهه اخیر مشاهده می کنیم هر کسی بر علیه اسلام و مسلمین و جامعه اسلامی به مبارزه بر افراشته است .
صادقی ابراز کرد: گروه تکفیری داعش را امروز می بینیم که در خونخواری نمونه دیگری ندارد جامعه استکباری به دفاع از آنها برخواسته اند ولی جامعه و نظام اسلامی ایران در مقابل آنها ایستاده و با تروریسم مبارزه نموده است و شهدای زیادی در این راه به شهادت رسیده اند.
وی ادامه داد: از طرف دیگر مقام مظم رهبری در موضوع 2030 فرمونده اند : چرا باید غرب برای ما دستور العمل بنویسد . در این قضیه AFTF نیز فرمودند مجلس باید مستقلا در موضوع تروریسم و پولشویی قانون گزاری کند، پس نباید فرموده صریح رهبری را تحریف کنند و به لایهه ای رای بدهند که نوشته شده از طرف غرب است و جدا از همه ی موارد و مشکلاتی که کنوانسیون های غربی برای ما دارند نکته مهم و مجهول این است که AFTF به کشورهای ناظری مانند عربستان واسرائیل دارد و وقتی ما به این کنوانسیون بپیوندیم یعنی به دست خود روی 40 سال انقلاب خط کشیده ایم .
حجت الاسلام صادقی در پایان ابراز کرد: اسرایئل غده سرطان منطقه است، اسرائیل خنجر فرورفته در جسم اسلام است و با پیوستن به AFTF موجودیت اسرایئل را به رسمیت شناخته ایم که این بزرگترین ضربه ای است که یه انقلاب اسلامی ما می خورد.
7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها