معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی:

اجتماع بزرگ غنچه‌های حسینی در حرم رضوی برگزار می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) ویژه برنامه اجتماع بزرگ غنچه‌های حسینی در حرم رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۲۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت الاسلام سیدجلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: اجتماع بزرگ «غنچه‌های حسینی» دوشنبه ۲۳ مهرماه مصادف با پنجم صفر سالروز شهادت حضرت رقیه (س) ساعت ۸ صبح در صحن جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ویژه کودکان ۶ تا ۸ سال تدارک دیده شده است، ادامه داد: والدین و مربیان مدارس ابتدایی برای ثبت نام کودکان و دانش‌آموزان می‌توانند از ۱۶ تا ۱۹ مهرماه در ساعات اداری به پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‌نژاد واقع در صحن جامع رضوی مراجعه کنند.

حسینی تصریح کرد: برنامه‌های زیادی مثل مسابقه شعر خوانی، مدیحه سرایی و سخنرانی برای این همایش تدارک دیده شده که با حضور مربیان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مربیان مدارس و والدین جهت ثبت نام می‌توانند با شماره ۳۲۰۰۳۷۳۸ تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: اجرای سرود، پرده خوانی و نمایش عروسکی با موضوع بیان واقعه عاشورا و اهدای بسته‌های فرهنگی و کتاب از دیگر برنامه‌های اجرایی در این همایش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها