خبرهای داغ:
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه تلویزیونی «خانه ما» با دعوت از سرهنگ بیژن خدایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به برنامه های پلیس برای جلوگیری از توزیع و انتقال مواد مخدر پرداخت و در طی هفته هم با دعوت از كارشناسان اين حوزه،معضلات تصادفات درون شهري،جاده ها و همچنین برنامه های هفته نیروی انتظامی در این هفته بررسي خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۳۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج قزوین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از تولید و پخش برنامه های متنوع در نكوداشت هفته نيروی انتظامي از شبکه استانی قزوین خبر داد.
وی افزود: برنامه تلویزیونی «خانه ما» با دعوت از سرهنگ بیژن خدایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به برنامه های پلیس برای جلوگیری از توزیع و انتقال مواد مخدر پرداخت و در طی هفته هم با دعوت از كارشناسان اين حوزه،معضلات تصادفات درون شهري،جاده ها و همچنین برنامه های هفته نیروی انتظامی در این هفته بررسي خواهد شد.
انبارلویی گفت:علاوه بر اين در برنامه هاي معمول شبکه قزوین همچون "صبح بخیر قزوین"،"هم محلی" و "بی حاشیه"ضمن دعوت از فرماندهان انتظامي، اقدامات ناجا در استان تحلیل و بررسی مي شود.
وی افزود: رادیو قزوین نیز در برنامه های خود به موضوعات هفته ناجا پرداخته و تاثیر مشارکت مردمی و همکاری ایشان با پلیس در رفع آسیب های اجتماعی و همچنین معرفی شهدای نیروی انتظامی در برنامه¬ هاي روزانه از جمله "زندگی سلام"، "رادیو شهر"، "دیماج" و "روشنا" را تقديم شنوندگان می کند.
انبارلویی اظهار داشت: خبر مرکز قزوین هم در برنامه " گفتگوی ویژه خبری" با دعوت از سردار محمودی فرمانده انتظامي استان، عملكرد نيروي را در يك سال گذشته تشريح کرد. پخش گزارش های متنوع خبری جهت پوشش هرچه بهتر این هفته همچون "گزارش197" که به سامانه ارتباط پلیس با مردم می پردازد از دیگربرنامه های معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قزوین می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها