سردار سپهر در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمایش بسیج، نمایش اقتدار و سرافرازی ملت ایران در جهان بود، این رزمایش دوستان را خوشحال و دشمنان را ناراحت کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۸۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

 به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج،  سردار سپهر  جانشین  سازمان بسیج مستضعفین در هفتمین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت اظهار داشت: برگزاری موفق رزمایش بسیج را که خدا را شکر رضایت فرمانده معظم کل قوا را  در پی داشت تبریک می گویم، این رزمایش نمایش اقتدار و سرافرازی ملت ایران در جهان بود، این رزمایش دوستان را خوشحال و دشمنان را ناراحت کرد.

سردار سپهر با  اشاره به بیانات امام خامنه ای در استفاده از راهنمایی های پیر هایی که خسته نشده اند اشاره  و اظهار داشت:  استفاده از راهنمایی های پیشکسوتان مهم است، ما به تجربه صاحبان تجربه ها و پیران خسته نشده نیاز داریم.

وی در ادامه فرمایشات امام خامنه ای در اجتماع با شکوه بسیج در ورزشگاه آزادی را به صورت دسته بندی ارائه و از پیشکسوتان درخواست داشت که فرمایشات ایشان را تبیین و اظهار داشت: بخش زیادی از بیانات آقا را ما در سپاه و بسیج باید دنبال و پیگیری نماییم، بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مربوط به سپاه و بسیج است، که باید خودمان عمل کنیم، بخشی از فرمایشات آقا وظیفه مسئولین و دولت مردان است، که ما باید مطالبه گری کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین به نا توانی آمریکا در جهان اشاره و گفت: آمریکا دو اصل قدرتمند داشت، یکی امنیت و  دیگری رفاه بود، رفاه را از دست داده است و امنیت هم که مشخص است. آمریکا دیگر امنیت ندارد،  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شما یک نمونه مثال بزنید که آمریکا اقدام نظامی انجام داده و پیروز شده باشد، هیچ موردی وجود ندارد، در تمام موارد آمریکایی ها شکست خورده اند.

 

ارسال نظرات