فرمانده انتظامي استان از مصالحه 85 درصدي مراجعان به مرکز مشاوره و مددكاري اجتماعي کلانتری های فرماندهی انتظامی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۱۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رنجان به نقل از پايگاه خبري پليس، سردارعلی آزادی  با اشاره به اينكه اعتماد مردم به پليس راه گشاي بسياري از مشكلات است اظهار داشت: در 6 ماهه سال جاري ميزان مصالحه و سازش پرونده هاي ارجاعي به اين واحدها  85 درصد است.

اين مقام مسئول مهمترين، اساسي ترين و حمايتي ترين هدف اين واحدها را حفظ بقاء و بهسازي نهاد خانواده دانست و افزود:  كليه خدماتي كه در مرکز مشاوره آرامش و دوایر مددكاري اجتماعي كلانتري ها ارائه مي شود رايگان است.

سردار آزادی با اشاره به كاهش بار قضائي پرونده ها در كلانتري ها به دليل فعال بودن دفاتر مشاوره و مددكاري اظهار داشت: آنچه در تعامل  دو سويه از اهميت فراواني برخوردار است جلب اعتماد عمومي  و ارتقاء سرمايه اجتماعي است.

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت : آمارها نشان مي دهد ميزان استقبال مردم از خدمات ارائه شده در مرکز مشاوره و واحدهاي مددكاري اجتماعی كلانتري ها بالا بوده و رضايت مردم را در پي داشته است.

وي با بيان اينکه مهارتهاي زندگي مي تواند گره گشاي بسياري از مشكلات فردي و خانوادگي باشد خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره روان شناختي،مددکاري اجتماعي و روان سنجي در مركز مشاوره آرامش و دفاتر مددكاري اجتماعی كلانتري ها از گام هاي اساسي اين فرماندهي در ارتقاء احساس امنيت رواني و تحكيم بنيان خانواده در استان مي باشد.

سردار آزادی تصریح کرد : بیشتر پرونده های مصالحه شده در دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری ها شامل، مشکلات خانوادگی و نزاع درگیری بوده که با تلاش کارشناسی مشاوران و مددکاران اجتماعی طی چندین جلسه مشاوره به مصالحه منجر شده است.

 

ارسال نظرات