استقبال از زائران اربعین حسینی در سه نقطه از شهرستان ایجرود

فرماندار ایجرود ؛ باید از ظرفیت هیئات مذهبی در برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی استفاده شود .
کد خبر: ۹۰۶۷۲۳۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: فرماندار ایجرود در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت اربعین حسینی این شهرستان گفت : امسال در سه نقطه از شهرستان ایجرود از زائران پیاده روی اربعین استقبال خواهد شد .

توحید سلیمی افزود : 3 موکب در شهرهای زرین آباد و حلب و مسجد بین راهی امام خمینی (ره) آماده ارائه خدمات به زائران پیاده روی اربعین شده است .

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مردم و هیاَت مذهبی در برگزاری مراسم گرامیداشت اربعین گفت : دستگاه‌های اجرایی هم در کنار این ظرفیت مردمی باید تمامی امکانات و تجهیزات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم به کار گیرند.

 مهندس سلیمی با اشاره به شرایط جوی روزهای آینده گفت : در دو شهر زرین آباد و حلب و مسجد بین راهی سعیدآباد تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری زائران پیاده روی اربعین صورت گرفته است .

فرماندار ایجرود با تأکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی در مواکب این شهرستان تصریح کرد : با هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بهداشت و درمان ایجرود  برای داوطلبان حضور در این موکب ها کارت بهداشتی رایگان صادر خواهد شد .

وی همچنین از استقرار اکیپ های اورژانس ، هلال احمر و راهداری در این اماکن خبر داد و افزود : امنیت این 3 موکب و مسیر حرکت نیز توسط نیروی انتظامی تامین خواهد شد .

فرماندار ایجرود همچنین با اشاره به برنامه های گرامیداشت اربعین حسینی در این شهرستان گفت : حرکت دسته عزاداری هیات رزمندگان اسلام در روز اربعین، و برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع) در روستاهای شهرستان از جمله مهمترین برنامه های گرامیداشت اربعین در شهرستان ایجرود است .

مهندس سلیمی در پایان با اشاره به عظمت پیاده روی اربعین از مسئولان ادارات و هیئات مذهبی خواست تا به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار