به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

برگزاری شب شعر عاشورایی درشاهرود

به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب شعر عاشورایی در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۳۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت نیروی انتظامی و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، شب شعر عاشورایی در شاهرود برگزار شد.
در این شب شعر عاشورایی که با حضور شاعران برجسته شهرستان شاهرود و معاون استاندار و فرماندار شهرستان و فرمانده نیروی انتظامی ، مدیرکل راه آهن شمالشرق یک برگزار شد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: شعر نقش مهمی در اشاعه فرهنگ عاشورایی داردکه از آن به عنوان یک رسانه قدرتمند و در خط مقدم اندیشه دینی و ماندگار نام برده می‌شود.
شعبانعلی آشوری افزود: واقعه کربلا یک فرهنگ بزرگ درتشیع است که این گنیجینه بزرگ از طریق هنر به ویژه شعر به نسل‌های آینده انتقال داده خواهد شد.
سرهنگ سیدمجتبی اشرفی فرمانده اننظامی شاهرود نیز در این مراسم با تجلیل از شاعران متعهد و انقلابی با بیان اینکه با زبان هنر می‌توان بسیاری از مشکلات را کم کرد افزود: یکی از راه‌های مقابله با هنجار‌های اجتماعی زبان هنر است تا از این راه جامعه را نسبت به آسیب‌ها آشنا و از ناهنجاری‌های در اجتماع جلوگیری شود.
در این شب شعر ١٢ شاعر برجسته شهرستان به قرائت اشعار خود درقالب حماسه حسینی پرداخته و از آن‌ها در پایان با اهدا لوح و هدیه از طرف نیروی انتظامی تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار