آزادی 95 زندانی جرائم غیر عمد در استان

رئیس ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماه نخست سال جاری ۹۵ نفر از مددجویان زندان‌های استان با مساعدت ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۳۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال و بختیاری؛ حافظ طاهری با اعلام این خبر، اظهار کرد: مبلغ بدهی این افراد بالغ بر ۶۴میلیارد بوده است که بدهی مالی ۶۵ نفر از این تعداد با همکاری ستاد دیه و ۳۰ نفر از این زندانیان با کمک‌های جمع آوری شده برنامه ماه عسل پرداخت شده است.

وی افزود: با تلاش‌های ستاد دیه و کمک خیران، ۱۸ نفر از محکومان پرداخت مهریه، ۵ نفر از محکومین دیات و ۴۲ نفر از محکومین مالی غیر کلاهبرداری از زندان آزاد و به جامعه بازگشتند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از ایثار شکات این پرونده‌ها ادامه داد: شکات پرونده‌ها مجموعا بیش از ۴۳ میلیارد ریال از طلب خود را رضایتمندانه بخشیده‌اند و برای بازپرداخت مابقی بدهی محکومان، بانک‌های ملی، ملت، صادرات و تجارت مجموعا 5.7 میلیارد ریال وام به مددجویان پرداخت کردند. 

رئیس ستاد دیه استان خاطرنشان کرد: مابقی بدهی محکومان در حق شکات از طریق آورده محکومان، کمک بلاعوض ستاد دیه و کمک بلاعوض شرکت‌های بیمه تامین شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار