مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در نشست مشترک کارکنان عقیدتی سیاسی تیپ 36 پمکا، نیروی انتظامی و نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیروهای مسلح را بازوان ولایت و انقلاب، مامن و پناهگاه ملت و مایه افتخار و اقتدار نظام دانست.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۵۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد وجود شاخصه هایی همچون تعهد، تخصص و ایمان در بین نیروهای مسلح را وجه تمایز با نیروهای مساج دنیا عنوان و بیان کرد: این شاخصه ها از آیین و احکام دین اسلام اخذ شده و به برکت وجود خون پاک شهداست.

نیروهای مسلح بازوان ولایت و انقلاب، پناهگاه ملت و اقتدار نظام هستند

   وی با بیان اینکه نیروهای مسلح حافظ انقلاب، دین، مرزها، اسلام و قرآن هستند، تصریح کرد: کارکنان نمایندگی ولی فقیه و عقیدتی سیاسی، حافظان قلب ها و باورهای دینی نیروهای مسلحند و باید به دور از خطاها و اشتباهات مادی و معنوی همواره در مسیر ولایت باشند و با حفظ شئونات، رفتار، عقاید، نظم و انظباط، ولایت مداری و تلاش در مراقبت از بیت المال به عنوان چشم و چراغ و الگوی عملی سایر نیروها عمل کنند.

   حجت الاسلام امیرنژاد بر وحدت بین نیروها تاکید کرد و گفت: هر چه وحدت بین ما بیشتر باشد، خدا راضی تر و دشمن، شکست خورده تر خواهد شد و همدلی و همفکری ما موجب یاس و ناامیدی دشمن می شود.

   فرمانده نیروی انتظامی میانه ایجاد سازمان عقیدتی سیاسی در قوای مسلح را ناشی از دوراندیشی امام(ره) و موجبات تقویت باورهای دینی، روحیه شهادت طلبی و ایثار، استقامت نیروها در زمان فتنه و فشارهای اقتصادی، بصیرت افزایی نیروها دانست و افزود: نیروهای مسلح مکتبی ما به برکت وجود سازمان عقیدتی سیاسی همواره در مسیر ولایت حرکت کرده و اجازه عرض اندام به دشمن را نمی دهند.

نیروهای مسلح بازوان ولایت و انقلاب، پناهگاه ملت و اقتدار نظام هستند

   رمضان الهوردیان با اشاره به برنامه های تفرقه افکنانه دشمن در بین نیروهای مسلح بر لزوم افزایش برنامه های مشترک و وحدت آفرین بین نیروهای مسلح تاکید کرد.

   حجت الاسلام رضا جعفری کندوانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ پمکا نیز بر تقویت ایمان و اخلاق نیروها تاکید کرد و کارکنان عقیدتی سیاسی را سرآمد عمل به نیکی ها دانست و افزود: باید خودسازی، ادب ورزی، و بصیرت افزایی را از خودمان شروع کنیم و هیچگاه خود را بی نیاز از تذکر ندانیم تا بتوانیم مایه آبرو و عزت نظام و افتخار رهبر باشیم.   

   رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز در این همایش بر شجاعت در برابر دشمن تاکید کرد و گفت: حفاظت از مغزها، مهمتر از حفاظت از مرزهاست چرا که اگر مغزهایمان از دشمن بترسند، دیگر حفاظت از مرزها برایمان ناممکن خواهد شد.

   حجت الاسلام حمید رضایی بصیرت افزایی را بسیار مهم تلقی کرد و بر وجود جریان نفوذ در کشور هشدار داد و افزود: تنها بصیرت است که می تواند مانع از بین رفتن محتوای حکومت اسلامی مان باشد.

نیروهای مسلح بازوان ولایت و انقلاب، پناهگاه ملت و اقتدار نظام هستند

   نشست مشترک کارکنان عقیدتی سیاسی تیپ 36 پمکا، نیروی انتظامی و نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با عنوان بصیرت عاشورایی و همایش اخوت و با هدف تحکیم وحدت بین نیروهای مسلح در حسینیه نیروی انتظامی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات