خبرهای داغ:
مهدی خوش رفتار
امام جمعه خوسف:
امام جمعه خوسف گفت: وقتی پیمان با خدا و معاهده‌ای که دلهای مؤمن با خدا بسته‌اند صادقانه باشد، همه‌ی کارها پیش خواهد رفت؛ همه‌ی مشکلات برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۰۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی امام جمعه خوسف در مراسم یادواره  شهیدان ایمان یوسفی و محمد عباسی عنوان داشت: شهدا مصداق واقعی مردان خدا هستند آنچنان که خدا در قرآن و در آیه مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیه به این امر اشاره داشته است.

وی اظهار داشت: آیات کریمه‌ و کلمات قرآن در هر جایی و هر وقتی که تلاوت شود، مایه‌ی روحانیّت، معنویّت و برکت است؛ بخصوص این آیات سوره‌ی احزاب که نشان‌ می دهدخطّ روشن و مستقیم امّت اسلامی همین راهی است که شهدا بر اساس آیات و روایات انتخاب کرده اند.

امام جمعه خوسف افزود: اگر امّت اسلامی در هر برهه‌ای، در هر دوره‌ای همانند شهدا راه راست را انتخاب کنند و منتظر شهادت باشند نصیب شان خواهد شد و راه راست در این آیه مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیه بیان شده است  وقتی پیمان با خدا و معاهده‌ای که دلهای مؤمن با خدا بسته‌اند صادقانه باشد، همه‌ی کارها پیش خواهد رفت؛ همه‌ی مشکلات برطرف خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: شهدا راه راست و مستقیم را انتخاب کردند و در این مسیر به هدف شان رسیدند و این ما هستیم که باید مصداق من ینتظر شویم و خود را آماده شهادت گردانیم آن چنان که شهدا انتخاب شان را انجام دادند و به هدف شان رسیدند و  ملّتهایی به اوج معنویّت، مدنیّت ، رفاه و سعادت رسیدند که این‌جوری حرکت کردند و این شهدا با خون خودشان به ما این آیات را تعلیم دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها