نشست سران ایل وطوایف عشایر شهرستان فاریاب به منظور هم اندیشی وبررسی ورفع مشکلات باحضور مسئول بسیج جامعه عشایری سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان فاریاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۴۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،با همت بسیج عشایری ناحیه فاریاب نشست سران ایل وطوایف عشایر عصر روز چهارشنبه 18 مهرماه به منظور هم اندیشی وبررسی ورفع مشکلات عشایر  مستقر در شهرستان فاریاب با حضور جناب سرهنگ محمدی مسئول بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان، جانشین ناحیه و فرماندهی انتظامی شهرستان درسالن مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرگرد پاسدار مصطفوی جانشین فرماندهی ناحیه فاریاب در جمع صمیمی سران طوایف عشایر با اشاره به ظرفیت مهم بسیج عشایری شهرستان خواستار رفع مشکلات آنها شد.

همچنین در ادامه مراسم نماینده بسیج عشایری به بیان مشکلات، از جمله آب آشامیدنی، مسیر های تردد،کمبود علوفه،سرویس های بهداشتی،و مجوز برای سلاح های شکاری پرداخت.

در پایان مراسم سرهنگ محمدی؛ مسئول بسیج عشایری سپاه ثارالله ضمن اشاره به رشادت ها و نقش عشایر در دوران دفاع مقدس ،گفت: بر کسی پوشیده نیست که عشایر در اکثر یگان های رزمی در جبهه ها حضور یافتند و پشتیبانی های مالی و دامی از رزمندگان اسلام داشتند و خودشان نیز در جبهه ها شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده اند.

محمدی همچنین با اشاره به مشکلات عشایرتصریح کرد: می بایست با کار جهادی مسئولین دلسوز این مشکلات حل گردد و ما قطعا پیگیر این مشکلات و کاستی ها بوده و آنها را به رده های بالاتر انعکاس خواهیم داد.

 

همایش هم اندیشی با سران عشایر در شهرستان فاریاب برگزار شد

 همایش هم اندیشی با سران عشایر در شهرستان فاریاب برگزار شدهمایش هم اندیشی با سران عشایر در شهرستان فاریاب برگزار شد

ارسال نظرات