مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی کرمان :

اعزام ۳۰ نفر از جهادگران فعال بسیج دانشجویی جهت خدمت رسانی به زائران اربعین

مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی کرمان در پایان گفت: تعداد ۳۰ نفر از جهادگران فعال نیز جهت خدمت رسانی به زائران اربعین در دو موکب سازمان بسیج دانشجویی در نجف و کربلا اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۵۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مهدی تقی زاده مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی کرمان ضمن اعلام آغاز ثبت نام دانشجویان مشمول برای اعزام به راهپیمایی میلیونی اربعین، اظهار داشت: به منظور تسهیل بهره مندی دانشجویان مشمول از این سفر پر خیر و برکت و تقویت روحیه معنویت، ایثار، از خود گذشتگی و همکاری جمعی در دانشگاه ها، بسیج دانشجویی از سال گذشته تمهیداتی را فراهم کرده است.
تقی زاده افزود: سال گذشته ۱۶۰۰ نفر از دانشجویان استان به این سفر معنوی اعزام شدند که پیش بینی می شود ان شاالله امسال این رقم به حدود ۲۰۰۰ نفر افزایش یابد.
مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی کرمان تصریح کرد: ثبت نام امسال از طریق دو سامانه ی برخط سقا و نظام وظیفه انجام می شود و فقط کار گرفتن تعهد در مراکز بسیج دانشجویی انجام می شود.
مهدی تقی زاده اظهار داشت: اگر افراد مشمول بخواهند بصورت آزاد ثبت نام کنند باید مبلغی را به عنوان وثیقه پرداخت کنند که در صورت ثبت نام از طریق سامانه سقا فقط یک تعهد از فرد گرفته می شود.
وی با بیان این که  ۵ کاروان دانشجویی به پیاده روی عظیم اربعین اعزام می شود ، گفت: پیش بینی می شود نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان در قالب این کاروان ها از دانشگاه های فرهنگیان، آزاد، ولی عصر(عج) و علوم پزشکی اعزام شوند.
مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی کرمان اظهار داشت: برای تبلیغات علاوه بر بهره گیری از ارتباطات فردی دانشجویان و فضای مجازی، یک موکب در دانشگاه آزاد ایجاد شد تا علاقه مندان به این سفر معنوی از تسهیلات فراهم شده آگاه شوند.
تقی زاده ضمن بیان این مطلب که نیمی از دانشجویانی که سال پیش اعزام شدند برای اولین بار به زیارت عتبات می رفتند اعلام کرد: امسال هم تعداد زیادی از افرادی که سال پیش اعزام شدند در خواست اعزام داشتند.
وی افزود: افرادی که سال های گذشته اعزام شدند در طول سال در برنامه های اردوهای جهادی، خدمت رسانی و ستاد اربعین حضور مناسبی داشتند که نشان دهنده بازده بالای این سفر بیادماندنی است.
مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی کرمان در پایان گفت: تعداد ۳۰ نفر از جهادگران فعال نیز جهت خدمت رسانی به زائران اربعین در دو موکب سازمان بسیج دانشجویی در نجف و کربلا اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار