اشتغال زایی پایدار با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی/اختصاص ۲ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان

علی اکبر محمدی نژاد با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای ۳ نفر اشتغال زایی پایداری را رقم زد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۷۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در سال‌های گذشته تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیاری از جوانان را مشغول به کار نموده است و علاوه بر درآمد مناسب زمینه اشتغال پایدار برای دیگران نیز ایجاد شده است.


در این میان علی اکبر محمدی نژاد یکی دیگر از جوان‌هایی است که با استفاده از تسهیلان اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی موفق به رونق بخشیدن به کسب و کار خود شده است.


وی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در طرح باغ سیب پایه کوتاه اصلاح شده موفق به اشتغالزایی برای ۳ نفر شده است اظهار داشت: در این طرح به مساحت ۲ هکتار زمین در روستای قصلان بنده مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی دریافت نموده ام.


وی ادامه داد: در این طرح که طرح باغ سیب پایه کوتاه می‌باشد سیستم آبیاری به صورت قطره‌ای تبیین شده است و از سیستم کشت اصولی استفاده می‌شود.


محمدی نژاد گفت: ما در این طرح از ابتدای شروع به رشد درختان تا مرحله‌ی برداشت از کارشناس باغبانی استفاده نموده ایم و سعی شده است که از تمامی دانش روز بهره گیری شود.


مهندس علی معتمدی کارشناس باغبانی این طرح نیز در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: طرح باغ سیب پایه کوتاه اصلاح شده یکی از طرخح‌های موفقی است که می‌تواند با توسعه بیشتر اشتغالزایی مناسب تری را نیز رقم بزند.


وی ادامه داد: در اجرای این طرح بسیج سازندگی با اهتمام جدی پای کار بوده است و تلاش‌های بسیاری در جهت به ثمر رسیدن آن داشته است.


اختصاص ۲ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان قروه

علی رضویان مسئول بسیج سازندگی شهرستان قروه نیز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اختیار این نهاد قرار گرفته است اظهار داشت: از این میزان تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به متقاضیان اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی واگذار شده است.


وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲ طرح مورد تایید بوده است و تسهیلات خود را دریافت کرده اند افزود: از این تعداد می‌توان به طرح‌های پرورش ماهی، پرورش زنبور عسل، اصلاح باغات، پرورش دام‌های سبک و سنگین و پرورش مرغ خانگی اشاره نمود.


رضویان با ابراز امیدواری نسبت به افزایش میزان تسهیلات در سال جاری گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی جهت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در ماه‌های آینده نیز به این مجموعه ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار