فرمانده سپاه ناحیه آستانه در پیام تبریک هفته نیروی انتظامی؛
سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۷۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه, سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد:

متن این پیام به شرح ذیل است:

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب وایجاد امنیت درکشورایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خدای متعال ، اعتقاد راسخ به « ولایت فقیه » ،عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می آید. نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم ،آرامش و امنیت در شهرها ، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.
حافظان نظم و امنیت با هماهنگی ، همدلی ، هم افزایی و همراهی در چارچوب سیاست های تبیین شده از سوی شورای تأمین شهرستان آستانه اشرفیه موفق شده است ضمن افزایش رضایت عمومی، وایجاد نظم وامنیت واقدامات پیشگیرانه گامهای اساسی برداشته است.
بی تردید امنیت و آرامش امروز جامعه ، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان ، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه شهرستان مهیا شده است.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر استان وشهرستان آستانه ابراز می‌نمایم. امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی ، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید

ارسال نظرات