خبرهای داغ:
سرهنگ بهرامی گفت: همه در تلاشند تا این یادواره به نحو احسنت انجام شود و یکی از تاثیرات یادواره، ایجاد اتحاد بین مردم شده و ترویج روحیه ایثارگری را در مردم بیشتر می کند و با ایجاد برنامه های متنوع می توان گفت این یادواره با سایر یادواره های برگزار شده متفاوت است.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۸۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

سرهنگ داود بهرامی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص یادواره شهدا شهرستان قزوین بیان کرد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین در آبان ماه سالجاری برگزار می شود. به همین منظور برای آماده سازی این کنگره یادواره های شهدا در کل شهرها و بخش های استان برگزار می شود.
 
وی گفت: در همین راستا یادواره شهدای قزوین با همکاری سپاه امام سجاد(ع) روز سه شنبه ۲۴ مهرماه سالجاری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار می شود.
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: این یادواره طی جلسات زیادی در فرمانداری و با تعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سپاه ناحیه برگزار می شود و زحمات زیادی از سوی این سازمانها و سپاه جهت برگرزاری یادواره شهدای شهرستان قزوین کشیده شده است.
 
سرهنگ بهرامی عنوان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم چرا که در لحظات و اتفاقات بحرانی، یاریگر ملت هستند. ما شاید باورمان نمی شود این شهدا زنده اند اما اگر با قلبمان آنها را احساس کنیم خواهیم دید در اتفاقاتی که برای جامعه پیش می آید شهدا واسطه شده و برای مردم از خدا طلب استمداد می کنند.
 
وی افزود: انقلاب مدیون شهداست و امروز درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری می شود. انقلاب تا زمانیکه هست نیاز به شهادت و شهدا و جانفشانی های شهدا دارد و این انقلاب دیگر محدود به ایران نیست بلکه انقلابی جهانی است و مسلمانان و آزادگان جهان باید مراقب انقلاب باشند تا پرچم اسلام زمین نماند بنابراین باید روحیه ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.
 
این مسوول نظامی تصریح کرد: باید بتوانیم به وصیت شهدا جامه عمل بپوشانیم تا لایق مرگ شهادت باشیم و باید راه شهدا را ادامه دهیم. 
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اضافه کرد: به عنوان یک مسلمان وظیفه شناس و مسوول باید برای اسلام تلاش کنیم و در هر مسوولیتی که هستیم مشکلات مردم را حل کنیم.
 
سرهنگ بهرامی ضمن اشاره به تاثیرات برگزاری یادواره شهدا گفت: همه در تلاشند تا این یادواره به نحو احسنت انجام شود و یکی از تاثیرات یادواره، ایجاد اتحاد بین مردم شده و ترویج روحیه ایثارگری را در مردم بیشتر می کند و با ایجاد برنامه های متنوع می توان گفت این یادواره با سایر یادواره های برگزار شده متفاوت است.
 
وی اضافه کرد: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب است و با این امکانات اگر یاری خدا نبود و اگر شهدا نبودند انقلاب را از دست می دادیم و این شهدا هستندکه دین را یاری کردند و خداوند هم به واسطه این شهدا ما را یاری می کند و ما باید حافظ خون این شهدا باشیم .
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها