فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

حلقه‌های صالحین برای تحکیم ریشه‌ها و توسعه شاخه‌ها بسیار تاثیر گذارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع سرمربیان صالحین گفت:حلقه‌های تربیتی برای تحکیم ریشه ها، بنیان‌ها و توسعه شاخه‌ها بسیار تاثیر گذارند و باید درس عشق و محبت به خداوند را در قلب‌های جوانان و فراگیران کاشت آن زمان است که تهدیدات دشمنان بی اثر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۸۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه استادیار صالحین با سرمربیان شهرستان خاتم با حضور فرمانده سپاه ناحیه خاتم در نمازخانه ناحیه برگزار شد.
سرهنگ آزادی نژاد فرمانده سپاه ناحیه خاتم در این جلسه ضمن تاکید بر تقویت و انسجام، انگیزه معنوی و ارتقاء دانش، مهارت‌های تربیتی سرمربیان حلقه‌های صالحین، گفت: توجه به خروجی کار و بحث کیفی سازی حلقه‌های صالحین و توانمندسازی اعضای حلقات در ابعاد مختلف زندگی مد نظر قرار گیرد.
در جلسه تاکید بر هم اندیشی در خصوص بهبود روش‌های معنویت افزایی و بصیرت افزایی گروه‌های صالحین گردیده و سرمربیان متعهد شدند در نشست‌ها با مربیان حوزه‌ها، احکام و مسائل روز را مطرح و به شبهات مربیان و سرگروه‌ها در یک فضای صمیمی و دوستانه پاسخ بدهند و در جلسه آتی اهم فعالیت‌های خودشان را همراه با آسیب‌های احتمالی و راهکار‌های برون رفت از آن آسیب‌ها را مطرح نمایند.
 گفتنی است که حلقه سرمربیان تربیتی شهرستان به صورت ماهانه جلسات خود را تشکیل می‌دهد و به تبع تشکیل این حلقه، حلقه‌های مربیان زیر نظر سرمربیان در حوزه‌ها تشکیل می‌شود.
ارسال نظرات