خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: 130 هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک در میاندوآب صادر شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۹۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ حسن شیخ نژاد فرمانده انتظامی میاندوآب امروز در همایش فرهنگ یاران ترافیک که در پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی ترافیک، اظهار کرد: فرهنگ سازی ترافیک یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ایجاد انضباط اجتماعی است.

این مسئول ترافیک را یکی از مسائل مهم شهری عنوان کرد و افزود: باید برای ارتقا فرهنگ ترافیک در جامعه از همه ظرفیت ها استفاده کرد تا  اصول فرهنگ ترافیک با رعایت قوانین آن به صورت روان در اذهان و کردار شهروندان نهادینه شود.

هم چنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب هم در این مراسم در سخنانی با اشاره به عملکرد این پلیس، گفت: در یک سال گذشته بیش از 130 هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک صادر شده است.

سرهنگ سیدعبدالله موسوی اظهار کرد: در این مدت تعداد 2 هزار و 300 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک و متخلف توقیف و به دادگاه معرفی شده اند.

وی با اشاره به صدور پنج هزار و 530 جلد انواع گواهینامه رانندگی پایه یک، دو و سه در میاندوآب در یکسال گذشته، افزود: در این مدت تعداد 4 هزار و 361 گواهینامه تعویض و یک هزار و 257 گواهینامه المثنی صادر شده و تعداد 10 هزار و 450 عدد پلاک خودرو و موتور سیکلت نیز تعویض شده است.

به مناسبت هفته ناجا، همایش فرهنگ یاران ترافیک در میاندوآب برگزار شد و در آن بر لزوم و اهمیت فرهنگ سازی ترافیک تاکید شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات