شامگاه امشب چهارشنبه (18 مهرماه)، در سالروز شهادت شهید بیژن گُرد در مبارزه با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس، آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با حضور در منزل وی، با مادر مکرمه این شهید والامقام دیدار و از نزدیک با ایشان به گفت و گو نشست.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۹۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، لازم به ذکر است، شهید بیژن گرد در سال 1345در جزیره «خارک » در استان «بوشهر» به دنیا آمد و در تاریخ 16/7/1366 در آخرین ماموریت دریایی خود به همراه دیگر همرزمانش از جمله شهید نادر مهدوی به شهادت رسیدند.

حماسه سردار شهید نادر مهدوی و 9 دلاور دریادل همرزمش در ماجرای 16 مهر سال 1366 که در برابر زورگویی و تعدی گری ناوگان دریایی آمریکا با کمترین امکانات اما با اراده ای مصمم و پولادین ایستادند، هیمنه پوشالی ابرقدرتی به نام آمریکا را در هم شکست.

16 مهرماه یک روز درخشان در تاریخ انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که سند هویت و سنگ زیرین بنای افتخارات نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس به شمار می آید. در چنین روزی هیمنه سرسلسله استکبار در دوران معاصر با حماسه چند پاسدار جوان مؤمن دریادل در هم شکست و هیبت پوشالی او فرو ریخت.

در پایان این دیدار آیت الله صفایی بوشهری با اهدای لوح سپاس و هدایایی به مادر مکرمه سردار شهید بیژن گرد به مقام شامخ این شهید شاخص ادای احترام نمود.

ارسال نظرات