خبرهای داغ:
سرلشکر باقری در بازدید از مناطق مرزی استان کرمانشاه:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تقدیر از مجاهدت، آمادگی و هوشیاری رزمندگان در مناطق صعب‌العبور گفت: همانطور که بار‌ها گفته شده امنیت ملت ایران خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۰۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در راس هیأتی از مقامات نظامی و انتظامی، از مناطق امنیتی و مرزی تحت کنترل لشکر۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) و پاسگاه‌های مرزی استان کرمانشاه در نقطه صفر مرزی کشور عراق بازدید کرد.

 

باقری در این بازدید در جریان آخرین وضعیت میزان آمادگی‌های یگان‌های مرزی سپاه در مناطق و ارتفاعات غرب کشور، برای تامین امنیت مرز‌ها و مقابله با تهدیدات احتمالی و شرارت‌های گروه‌های ضد انقلاب و دشمنان امنیت و آرامش ملت ایران قرار گرفت.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این بازدید ضمن قدردانی از مجاهدت و آمادگی و هوشیاری رزمندگان در مناطق سخت و صعب‌العبور، اظهار داشت: همانطور که بار‌ها گفته شده امنیت ملت ایران خط قرمز نیرو‌های جان بر کف سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور است.

وی افزود: شما عزیزان طلایه‌داران و پیشتازان حفظ این امنیت و ناکامی دشمنانی هستید که همواره سعی دارند این آب و خاک را به مخاطره بیاندازند.

 

 

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح همچنین از ارتفاعات مرزی بمو در شهرستان سرپل‌ذهاب بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها