خبرهای داغ:
محسن براتی
توسط مامورین ناحیه مقاومت بسیج درچه
انبار نگهداری غیر مجاز موادغذایی به ارزش ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به همت بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهر درچه شناسایی و کشف شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۱۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیچ  از درچه، محسن براتی از کشف انبار نگهداری غیر مجاز موادغذایی خبر داد و گفت: مبارزه با محتکران و سودجویان اقتصادی یکی از اهداف سپاه و بسیج در اوضاع اقتصادی کنونی کشور است.

وی افزود: در طی چند ماه گذشته که کشور با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شده، عده‌ای سودجو و منفعت‌طلب در پی سوءاستفاده از اوضاع کشور بوده و به انباشت و نگهداری غیرمجاز برخی کالاها اقدام کرده‌اند که این امر سبب بروز مشکلاتی برای مردم عزیز کشورمان شده است.

 مسؤول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج درچه با بیان این که سپاه و بسیج به منظور خدمت رسانی به مردم، وارد کار شده و اقدام به شناسایی و کشف چنین انبارهایی کرده، اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی  مأموران سپاه و بسیج بر طبق گزارش‌های دریافتی، موضوع نگهداری غیرمجاز مواد غذایی در انباری در اطراف شهر درچه، در دستور کار قرار گرفت.

وی با اعلام این که ارزش کالای مکشوفه در این انبار شناسایی شده بالغ بر 7 میلیارد و 300 میلیون ریال بوده، تصریح کرد: ماموران سپاه و بسیج درچه پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع و همچنین اخذ حکم قضایی، به همراه عوامل ناجا از محل مورد نظر بازرسی و مقدار زیادی موادغذایی از جمله رب گوجه فرنگی، انواع کنسرو، انواع کمپوت و... که مجموع آن بیش از 105 هزار عدد می‌شود را  کشف و این انبار با دستور مقام قضایی پلمپ و تشکیل پرونده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار