مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در اولین بازدید میدانی خود تاکید کرد:
مدیرعامل جدید سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: وظیفه اصلی این سازمان خدمت رسانی به شهروندان از طریق ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار است.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۱۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد با حضور در جمع کارکنان میدان مرکزی میوه و تره بار افزود: در کنار خدمت رسانی، از ظرفیت میادین و بازارها باید حداکثر استفاده بشود تا با کسب درآمد لازم، خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه باید چشم انداز روشنی را برای سازمان مدیریت میادین ترسیم کنیم، اظهار کرد: به این منظور باید نسبت به استفاده حداکثری از فضای میادین و بازارها اهتمام کرده و علاوه بر عرضه انواع میوه و تره بار، نسبت به پیش بینی بخش‌های مختلف به منظور ارائه محصولات مورد نیاز شهروندان نیز اقدام نماییم.
راد با بیان اینکه هر چه درآمد ورودی سازمان مدیریت میادین بیشتر باشد، خدمات در میادین و بازارها به شهروندان بیشتر می‌شود، تصریح کرد: هر اندازه که غرفه‌های میادین و بازارها به تولیدکنندگان واقعی واگذار شود، به همان اندازه خدمات بهتری به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.
گفتنی است در جریان این بازدید، بهنام اکبری، مدیر میدان میوه و تره بار سهروردی با اعلام اینکه این میدان با 5400 متر مربع وسعت، امکان توسعه بیشتر و خدمات رسانی بهتر به شهروندان منطقه 7 را دارد، گزارشی از وضعیت موجود این میدان ارائه کرد.

ارسال نظرات